Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 28 Mei 2012

Testimoni~Bleeding Selama 6 Bulan dan Ekzema Semakin Berkurangan dengan GLA


 Share testimoni ni dari website  http://dazzlingmoms.com/ moga bermanfaat utk semua yang ada masalah yang sama

Alhamdulillah…Sungguh gembira saya mendengar testimoni dari  Zamzalina Samsuddin.

Just utk share.kegembiraan saya…bleeding selama 6 bulan amat menakutkan saya..berkali2 jumpa doktor dan wat test Paepsmear..result Ok..negative dr kanser. tp darah tetap keluar sehingga nak solat pun terpaksa cuci dan tukar semua..sangat menguji kesabaran saya. Rupanya hormon saya tk stabil. Doktor gomen suggestkan utk saya cari suplement seperti EPO atau seumpamanya. Dalam masa yang sama saya m…engidap ekzema yang menyebabkan lepuh kedua tapak tanga dan kaki …boleh saya katakan 2011..dugaan bagi saya..kerja terjejas sebab selalu MC, buat kerja rumah terpaksa pakai sarung tangan begitu juga dekat ofis..sebab kulit mengering dan merekah…lepas tu berdarah..sakitnya Allah sahaja yang tahu..(nasib boss sporting support beli glove buat stok)badan pun lemah lesu..Suatu hari saya terbaca pasal Shakleee dari (Cery MamaFaiz) lama juga ingin mencuba..akhinya tergerak juga hati utk try..tk kisah dah pasal harga..sebb kesihatan lebih utama..sama juga nilainya dgn beli shaklee..Saya cuba GLA + Meal shake + ESP + Nutriferon ..Alhamdulilah gerak hati saya benar..Allah dh tunjukan jalan utk selesaikan masalah saya..FREE dari bleeding dan ekzema semakin hilang …hanya tinggal..parut2 sahaja..syukran Ya Allah.dan terima kasih Shaklee.”


Apa yang boleh saya simpulkan,jika ‘asas’ kita baik, insyaallah luaran juga baik.Sepertimana Zamzalina yang telah mencuba ESP (bagus untuk repair sel-sel badan) dan GLA (untuk repair ketidakseimbangan hormone). Alhamdulillah..

Saya telah merasainya (jarang kena gastrik dan migraine), anda bagaimana?
Dapatkan GLA sekarang.

 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...