Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 18 Mei 2012

Ibu2 mengaku yang set breastfeeding Shaklee memang berbeza dengan milk booster lain ...


Apakhabar semua.. Memandangkan minggu ni hot stuff adalah set 3M. Maka petang ni saya kongsikan apa kata ibu2.....Bukanlah nak memberi testimoni atau claim yg melampau.. tapi itu lah majoriti feedback yang saya dapat.. Jadi jika anda ibu menyusu dan sedang mencari milk booster.. anda boleh pilih pelbagai jenis booster di pasaran..klik here senarai makanan tambah susu. malah sebenarnya milk booster ni bukan semata2 dari kategori makanan sahaja... .rasa gembira tu juga salah satu milk booster terbaik... tapi dari segi vitamin atau makanan tambahan... vitamin Shaklee mmg hot dikalangan ibu2 menyusu.. berikut sebahagian daripada feedback ibu2 ..Jemput tumpang rasa teruja mereka

kredit - mamafaiz.com
___________________________________________________________


Yann N Hafiz :alhamdulillah...setelah 3mggu consume set 3M...hasil perahan semakin byk...bermula dgn hanya 2oz sahaja sekali perah...syukur sgt2...mudah2an rezeki bb Zara semakin byk..TQVM to shaklee,ciput bob and seeha..


Rahimah Mastura Muhammad Alhamdulillah..sejak amik set 3m anak saya semakin kuat menyusu n pertambahan berat badan yang tak dijangka untuk baby berusia 2 bulan. Berat badan naik 5kg masa 2 bulan dari 3.8kg masa sebulan n dia reject susu fm n puting o kalau duduk dengan bs. Sentiasa mahu susu badan n alhamdulillah susu badan saya semakin hari semakin banyak. Syukur alhamdulillah n thanx pada suami saya sbb support susu ibu n thanx juga pada dia sbb belikan set 3m untuk saya ... =)

Nur Izzati Che Jawias apa yg sy buat Ramadhan lepas, sy amal set 3m. pastu pagi sahur tu ambik susu/horlicks+esp, mkn kurma n minum byk air... b4 sahur sy akan pump/pp..tgk mana sempat. n alhamdulillah sebulan bln puasa tu hasil susu mcm biasa, siang 3 kali pump mcm biasa..kene pump konsisten mcm hr2 biasa n mlm minum byk air..n yg penting, doa byk2 ;)

Ciput Bob Ifa amik set 3m+meal shake+omega+lechitin+vite. Sooper dupper berbaloi2....... Sumenya meriah dari segala aspek...... Syukur Alahmdulillah...

Zabrina Ar :nak share...Zawir lg 18 hari 8 bln..saya msih rase bgkak susu..pam pun leh dpt 30 oz sehari..tq to Allah n Shaklee..moga rezeki anak saya berkekalan...saya ambil 3m utk bfeed set..tk rugi beli..stok susu zawir utk jan ada 360oz...sape2 yg mkn vitz sila mkn dgn cara yg btl ye..bhubunglah dgn pgedar anda...hepi breastfeed...Alhamdulillah...
____________________________________________________

Mesti anda tertanya2 apa itu 3M.... itulah super dooper booster yang paling glamor.(refer gbr di bwh). Pendek kata , ia lengkap memenuhi keperluan nutrisi seorang ibu menyusu.... Jadi anda nilaikan sendiri yg mana satu anda inginkan utk dijaddikan milk booster anda... yang penting jgn lupa konsep supply n demand dan juga menadah tangan memohon doa padaNya..

.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit








Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...