Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Ahad, 20 Mei 2012

Anda Mementingkan kesihatan Dalaman - Set Penjagaan Dalaman Wanita



Set F (Feminine/ Kewanitaan) ini boleh diambil oleh anak dara dan wanita sudah berkahwin yang mementingkan kesihatan dalaman di samping menjaga kecantikan di luaran. (^_-)


Maklumat lanjut seperti di bawah :

  • Vitamin E - Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot & baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin!
  • Alfalfa Complex - Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, atasi keputihan dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.
Anda mungkin ingin baca tentang:

p/s : Pakej ini bukan sahaja sesuai untuk di ambil oleh wanita yang sudah bergelar isteri dan ibu, malah amat sesuai di ambil oleh si gadis manis, terutama yang bakal melangsungkan perkahwinan. Kedua-dua vitamin juga selamat diambil oleh ibu yang menyusu.
 
 kredit - rahsiavitamin.com
 
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...