Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 9 Mei 2012

Luahan hati Pn Hu tentang vitamin Shaklee dan kenapa beliau rasa group Euphoria Shaklee berbeza dgn MLM yg beliau pernah join..


Jalan2 tgk blog kekawan pasal supplemen shaklee nie.. terjumpa post nie.. Shaklee memang lain dari lain. tq mamafaiz.com for sharing.
Kalau saya nak listkan blog yg saya suka.. ada banyak.. tapi skrg ni saya suka baca blog susur galur group bisnes saya.... especially yg menulis dari hati ke hati.. (blog selain Shaklee saya suka gak baca.. kene pandai2 bahagikan masa)... Ini dia satu lagi blog yang saya suka.. ...blog Puan Hu.. simple sahaja blog dia ..... Masih belum ada kesempatan utk bersua muka..tapi setiap kali baca atau berhubung melalui phone, rasa mcm dah kenal lamaaaa.. :-)

Jom baca petang2 santai ni..apa yg beliau rasa sejak kenal vitamin Shaklee ni dari bulan Nov 2011 ....sumber: entry blog beliau

_____________________
Alhamdulillah, sejak saya mengenali vitamin Shaklee ini sejak bulan 11 2011 yang lepas sudah menunjukkan hasil yang bagus. Walaupun produk-produk ini adalah bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh dan mencegah penyakit, keadaan kesihatan saya semakin baik. Ini kerana mengikut pembacaan saya, hanya ubat yang boleh membuat dakwaan sedemikian. Pastinya supplemen ini bukan ubat. Dan pastinya juga supplemen ini yang natural ada manfaatnya yang tersendiri.
Kenapa saya kata demikian? Sebabnya:-

* Suami selsema, bersin di dalam kereta yang bertutup dan air-conditoned; Alhamdulillah saya tak dijangkiti.
* Sehingga sekarang dari bulan 11, hanya sekali sahaja betis saya cramp di waktu malam. Itu pun kerana (saya agak) la, saya tak cukup kalsium.
* Anak saya sihat kulitnya halus gitu.
* Anak saya yang mengidap asthma sudah boleh lasak bermain di padang dan boleh tidur elok sahaja malam tanpa gangguan batuk.
* Anak-anak saya semakin lasak dan sihat. Selera makan pun semakin baik.
* Hidup saya semakin ceria dan semakin kurang stress.
____________________________
dan kenapa beliau join Shaklee as side income?.Ini yg beliau kongsi di blognya awal tahun haritu.... saya petik dari entry ini..JOm baca

_______________________________________
"......................Dulu, lain. saya amat naif. Dan ini bukanlah kali pertama saya menjalankan perniagaan MLM. Dahulu pernah saya buat juga, tetapi secara konvensional. tapi amat memenatkan - mental dan fizikal. Buat headhunting. terasa paksarela menghadiri kelas, keluar membuat sponsor, dan sebagainya. Sampai kawan-kawan yang mengenali diri saya kata - ish..Hu..ko buat apa pulak? heheh...Dulu, saya merasa malu untuk menyatakan..aku skarang sedang buat bisnes..nih...Sekarang : saya dengan bangganya maklumkan pada kawan-kawan..Aku skang buat bisnes Shaklee- online saja. kalau korang nak..jemput ke blog aku....ni korang order, aku courier ajer! tak rasa malu langsung sekarang! Dan penerimaan mereka pun bagus dan tidak skeptikal. I LOVE THIS BUSINESS..saya join group usahawan yang menjalankan business secara online. Dan saya kenal kesemua direct upline saya. . kesemua mereka ini adalah mereka yang berjaya dan saya pasti saya akan berjaya seperti mereka. Kenapa ?
  • Produk kesihatan adalah fakta yang tidak boleh ditokok tambah. Dan mereka semua mengekalkannya. Tiada claim yang berlebihan.
  • Kesemua upline saya sangat bersedia dari segi coaching. Dengan duplicate cara itu, saya juga boleh berjaya dan belajar coaching dengan cara yang sama.
  • Tiada penekanan yang keterlaluan kepada sale. Semua orang tahu bahawa sale dalam business adalah nyawa. Tetapi pendekatan yang mereka gunakan amat berbeza dengan MLM lain yang pernah saya join. Jadi tidak tekanan luar, hanya kita sendiri yang tentukan nak atau tidak.
____________
Thanks Pn Hu kerana berkongsi.. keep on writing ya.. ada byk lagi info diblog beliau .saya suka baca.. yg latest on tentang 7 steps towards financial freedom.. :-).. Anda bagaimana?Ada cerita menarik tentang pengalaman anda dan Shaklee yg anda ingin kongsikan?Feel free to contact me
_________________________________________________

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...