Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 9 Julai 2011

Performance Drink direkomenkan untuk berpuasa dan aktif sukan

Info sharing dari Ernie Asyura Hussain

sy consume Set B + Osteomatrix + ESP + Lecithin + Vitamin E..so far, alhamdullillah..mmg tak mengecewakan..tp aritu saya ada puasa sehari..pastu mmg flat gilos..sampai nak angkat anak pon tak larat..nk bukak pintu umah pun ketar2..dl kepala sy pk..yolah..slalu aku mnum 3L above..arini??

Then, ok la..this 2 weeks lak sy ada latihan Netball 1jam 1/2 ja pon..blk umah..flat lagi..mcm nk demam pon ada..rasa mcm mandi pon tak lrt..

sy mula terpk..nnt puasa camno la plak..sambil mengepam, sambil berpuasa..

arini sy ada bertanya pada one of my frens :D cik tuty on Performance drink :) dia cerita2 camtu camni2..then petang td jugak saya bancuh 3sudu PD n 2L air bekalan nk main netball...wah hasilkan sgt bagus!! saya main all games n pelbagai position tanpa rasa penat, ok! balik umah masih boleh lg buat kerja2 membasuh + layan anak n Hb..so..high recommendation on PD..

jom ramai2 minum PD utk ramadhan akan datang :D
tq..kerana baca celoteh sy yg panjang nih :)




Persedian puasa untuk ibu menyusu dan seisi keluarga.

Kenapa saya berani mengesyorkan kepada anda?
Saya adalah seorang ibu yang menyusukan anak dan perlu mengepam susu di siang hari sebanyak 3 kali sepanjang waktu bekerja. Jika badan saya letih sahaja sudah tentu badan saya tidak dapat menghasilkan susu yang cukup untuk bekalan anak saya pada keesokan harinya. Saya sendiri telah menggunakan produk ini semasa menjalani ibadah puasa ganti, alhamdulillah saya tetap segar dan tidak menjejaskan produktiviti susu saya.

Produk yang dicadangkan?


1. Shaklee Performance Drink (PD)
v Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
v Ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
v Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu Opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticard ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.
v Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Kanak-kanak yang demam pun elok diambil kerana kebiasaannya kanak-kanak akan hilang selera makan minum apabila demam.

2. Shaklee Energizing Soy Protein (ESP)
v Sumber Protein yang penting untuk memberikan rasa kenyang dan tenaga yang berpanjangan sepanjang hari.
v Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.
v Membantu mereka yang mahu berdiet dengan membantu pembentukan otot bagi meningkatkan metabolisma melalui pembakaran lemak. Jika otot tiada, maka metabolisma badan akan berkurang.
v Mengelakkan kulit perut menjadi menggeleber apabila hilang berat badan dan menganjalkan kulit.

credit

berminat?? SMS 0199517292 or email pokoksena85@yahoo.com utk harga diskaun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...