Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 28 Mei 2012

Berapa Cepat Keberkesanan Shaklee Set Breastfeeding?



Ini ialah soalan WAJIB setiap kali ada permintaan Euphoria BreastFeeding Set (Set B Ibu Menyusu). Ada juga yang tidak bertanya, namun, saya pasti, jauh di lubuk hati anda pasti tertanya-tanya soalan yang sama, kan?

Sejujurnya, set vitamin yang kami cadangkan untuk ibu menyusu nie, bukan sekadar untuk memperbanyakkan susu sahaja. Malah, ianya tergolong dalam kumpulan pemakanan tambahan, dan mempunyai banyak lagi khasiat lain terutama kepada kesihatan si ibu secara menyeluruh.


Oleh yang demikian, secara umumnya saya akan menerangkan bahawa, kesannya adalah berbeza pada individu. Ada yang cepat (keesokan harinya dah nampak kesan), ada yang lambat, seminggu dua, malah sebulan pun ada. Anda bayangkan dalaman tubuh seperti ruang-ruang kosong, dan supplements akan memenuhi mana-mana ruang yang lebih memerlukannya dahulu.


Mungkin anda tidak nampak kesan mendadak dari segi kuantiti. Namun, bagaimana dengan warna EBM anda? (Warna sepatutnya kekuningan di sebabkan oleh B-Complex - vitamin larut air). Bagaimana pula dengan rasa badan anda, tidakkah semakin bertenaga?


Berikut ialah testimoni ibu-ibu menyusu yang dapat melihat kesan positif (dalam mebantu penyusuan) dalam masa yang singkat. Alhamdulillah.
kredit pic - genkimomma.com.my

Namun, ada juga yang masih belum menampakkan hasil yang di ingini (dari segi perubahan kuantiti susu ibu sahaja) setelah seminggu mengambilnya, seperti ibu ini.
Jangan bersedih! Tidak kira sama ada anda tergolong di dalam kumpulan ibu yang di atas, ataupun ibu yang di bawah, seperti yang anda dapat lihat, kami akan memberikan maklum balas dan konsultasi yang sepatutnya agar anda dapat mengambil supplements dengan ilmu, dan bukannya membiarkan anda terkontang-kanting tanpa konsultasi yang sewajarnya.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
 




Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...