Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 1 Jun 2012

Diet yang selamat untuk BF mom - jom kurangkan berat badan..



Normallahkan perempuan nak kurus dan cantik. Harus diingat inner beauty is more important. Kalau muka lawa, badan cantik tapi perangai hudoh, tetap tak cantik pada pandangan mata orang. Jadi, audit diri sendiri. Biarlah cantik dan tak menyakitkan hati orang. Allah pun suka kalau hati budi kita cantik. Betul tak?

Rata- rata ibu bf selalu cari produk untuk kurus yang selamat untuk dicuba sepanjang menyusukan bayi. Jadi, selain
 Set b yang telah diamalkan oleh ramai ibu bf, saya akan minta tambah energizing soy protein ini. ESP mampu memberi rasa kenyang, tanpa kolestrol dan memberi tenaga berpanjangan. Saya tidak menggalakkan ibu bf untuk skip meal semata-mata untuk turunkan berat badan.

Jadi, fungsi ESP ni selain untuk boost milk supply,
mampu memberi rasa kenyang. Jadi ibu bolehlah mengurangkan portion sewaktu makan menu utama seperti lunch dan dinner kerana perut sudah dialas terlebih dahulu. Walaupun makan kurang, jangan bimbang kerana ESP membekalkan tenaga berpanjangan kerana indek glisemik yang rendah memastikan glukos dilepaskan ke dalam darah secara berterusan pada kadar yang rendah. Jadi tidaklah gula dalam darah naik dan amat sesuai untuk pengurangan berat badan.

Selain itu bonus hebat dari pengambilan Energizing Soy Protein ini adalah,
proteinnya amat baik untuk menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot. ESP juga boleh dikongsi bersama suami dan anak dan mereka yang sedang pulih dari sakit atau pembedahan.




Inilah Energizing Soy Protein ( ESP ) yang glamour itu.

Ini pula, testimonial ringkas dari customer.


Ha...Lecitin pula? Inilah rakan baik pada yang ingin memecahkan lemak. Mungkin anda telah mengurangkan portion makan dan bersenam. Namun, kenapalah lemak masih degil lagi. Mungkin inilah jawapannya.
Lecitin yang mampu memecahkan lemak. B-)

Ia selepas digunakan oleh BF mom kerana fungsinya juga untuk mengelakkan clog duct. Clog duct ini kadang-kadang terjadi pada ibu bf di mana, liang keluar susu tersumbat dan menyebabkan payudara bengkak dan kita mungkin boleh demam.







Jadi, jangan pikir lama-lama sangat. Roger saya ok jika anda perlukan supplemen yang selamat untuk menurunkan berat badan dan sesuai untuk bf mom.


Pastikan anda tetap mengambil makan seimbang yang mengandungi karbohidrat, protein, sedikit lemak dan tinggi serat seperti sayur dan buah. Pengambilan air kosong yang mencukupi membantu mempercepatkan keberkesanan supplemen.



Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.




MySuperVitamins.com


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...