Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 22 Mei 2012

Suplemen utk wanita yang ingin kekal cantik kerana dirimu begitu berharga


Syukur kita masih diberi kesihatan yang baik. Bestkan? Masa usia muda ni banyak yang perlu dilakukan, banyak target yang nak direalisasikan. Bagaimana pula dengan 20 tahun dari sekarang?


Pastikan anda menjaga kesihatan untuk 20 tahun dari sekarang juga kerana segala usaha dan duit yg anda cari kini, adalah untuk anda nikmati 20 tahun dari sekarang juga. Tak bestlah kalau asyik kena keluar masuk hospital, bergantung pada ubat(drugs) atau asyik terbaring atas katil ja.


Mestilah kita nak pergi melancong, bercucuk tanam, main dengan cucu, shopppinggg, bergiat dalam aktiviti kemasyarakan.


Bagaimana pula dengan kesihatan ibu, orang yang bertanggungjawab membesarkan kita dan bersusah payah untuk kita. Hadiahkan mereka nikmat kesihatan yang diperlukan oleh semua orang. Inilah masanya untuk kita membalas jasa baik mereka walaupun mereka tidak minta. Memperkenalkan..


Women health program


Kebaikan keseluruhan program ini merangkumi


- melegakan simptom PMS termasuk SENGGUGUT
- melegakan tanda- tanda menapous
-kesihatan dan KECANTIKAN KULIT
-mengurangkan risiko penyakit JANTUNG
-menggalakkan perkembangan OTAK
-mengurangkan sakit SENDI
-menguatkan TULANG
-membantu keseimbangan HORMON


Set ini mengandungi
-GLA Complex
-Omega Guard
-Ostematrix






Kebaikkan GLA:



Dari sumber Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E


GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.


Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *


Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.








Kebaikan Omega Guard:

Mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) yang merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.


Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.






Kebaikan Ostematrix:

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.


Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.




"Kerana dirimu begitu berharga"
kredit - mysupervitamins.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa: Email - pokoksena85@yahoo.com SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...