Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 7 Mei 2012

Lagi pasal Testimoni Set Berpantang Shaklee - Badan pun cergas & luka jahitan cepat sembuh..



Intai2 blog group euphoria biz nie, terjumpa psal testimoni ibu2 yang telah berjaya & gembira berpantang dengan set berpantang shaklee.. tq rahsiavitamin.com utk perkongsian nie.. Anda bila lg??

Malam tadi saya terima berita gembira dari Puan Nor yang berada di Seremban.
Beliau sudah selamat melahirkan bayi keduanya, seorang bayi perempuan pada 25hb April 2012 yang lalu. Tahniah Nor!! Dah dapat sepasang ek. Kini Puan Nor sedang berpantang dengan SET BERPANTANG (SET C). Set ini boleh diambil oleh ibu-ibu lepas bersalin samada bersalin secara normal mahupun ceaserean.

Jadi hari ini saya ingin kongsikan pengalaman Puan Nor yang baru 2 minggu berpantang dengan Set C, setelah mendapat keizinan beliau. Mungkin ada di antara pembaca RV.Com yang sedang tercari-cari set bersalin, Set Berpantang kami adalah pilihan terbaik untuk anda!
AsSalam..kak yati, sy tlh selamat bersalin 25/4..dapat bby girl..alhamdulillah sejak hr kedua amik set berpantang shaklee badan saya rase cepat sgt recover..xde pon rs pnt walaupun kena jg si abg dan bby skali..

Si abg tgh lasak pulak..hehe..sy perasan luka jahitan ms melahirkan cepat sembuh, air susu byk dan sy x mengantuk walaupun kurang tido mlm..berpantang kali ni dgn shaklee jauh berbeza dgn berpntg ank pertama tnpa shaklee..buang air bsr pn lawas..xde pon sembelit mcm pntg dulu..cume perlukan ms utk turunkan brt bdn..hehe..brt naik byk sbb ms mengandung selera je mkn mcm2...
Ini adalah antara vitamin yang menjadi pilihan Puan Nor sebagai pelengkap berpantang beliau:-

[Set C] Kandungan Euphoria Set C (set dalam pantang/after surgery) :
  • B-Complex - penting untuk elak kemurungan (meroyan, sebagai penenang (anti-stress) & menstabilkan hormon.
  • Vitamin C - penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.
  • Vita-Lea Iron Formula (a.k.a multivitamin) - Multivitamin lengkap dengan pelbagai kumpulan vitamin & nutrients yang diperlukan oleh badan tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakan makanan perlu dielakkan (berpantang makan). Iron pula penting untuk tubuh terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.
  • Zinc - membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka dalaman (rahim). Bagi anda yang tidak makan ikan haruan, mahupun pati ikan haruan, Zinc supplements adalah yang terbaik untuk anda. Zinc turut membantu masalah 'kedinginan' selepas bersalin.
  • add-on Ostematrix - membantu melancarkan sistem penghadaman dengan cara yang lembut sekali. Yang ni memang disyorkan untuk elak terkena sembelit selepas bersalin.
Anda boleh baca testimoni berpantang yang lain DI SINI!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...