Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 8 Mei 2012

Set Kecantikan Kulit Secara Semulajadi..Merawat start dari dalam..

Berita baik buat mereka yang sangat mementingkan kesihatan dan kecantikkan kulit. Ataupun buat mereka yang baru tersedar tentang pentingnya menjaga kulit. Anda belum terlambat. Dan bagi mereka yang sudah putus asa dengan masalah kulit yang dihadapi. Pelbagai produk pembersih muka telah dicuba. Tidak kira mahal ataupun murah. Tapi masih belum mendapat hasilnya? Ya inilah jawapannya. Set Kulit Cantik dari Shaklee. Vitamin yang semulajadi dan tidak akan memberi kesan sampingan . Kecuali Vitamin E, jika badan anda mempunyai toksin, sebulan pertama akan anda mengalami proses penyembuhan yang mana semua kotoran dari dalam akan keluar dan selepas itu kulit anda akan licin dan berseri.

Merawat dari akar umbi adalah jalan yang terbaik daripada merawat di permukaan sahaja. Itu adalah kenyataannya. Kita pakai produk pencuci mahal macam mana pun. Jika dalaman kita tidak sihat. Ia tidak akan menampakkan hasil.

Jika yang merancang hendak melangsungkan perkahwinan dan menghadapi masalah kulit, tidak kira di muka atau di bahagian badan. Inilah penyelesaian anda. Mulakan dari awal untuk mencantikkan kulit.



Bagi yang mempunyai bajet lebih boleh menambah ESP + GLA Complex 


Set kecantikan ini adalah sesuai untuk mereka yang ingin mengekalkan kesihatan kulit, dan ingin kulit yang bebas daripada berminyak dan jerawat.

Malahan set kecantikan ini juga boleh melindungi parut-parut jerawat, kulit  muka berminyak, berjerawat. Dan ingin kelihatan berseri secara semulajadi.

Vitamin C

Selain daripada protein, kulit memerlukan Vitamin C untuk membentuk kolagen. Kolagen ibarat simen yang mengikat batu-bata (protein), supaya kulit sentiasa kenyal. Kekurangan kolagen membuatkan tubuh anda mudah lebam dan calar, kering dan bersisik. Kolagen yang cukup daripada Vitamin C yang baik membuatkan kulit anda kelihatan bersinar dan gebu.

B-complex

Vitamin B-Complex ( B for Beauty) menjaga kesihatan kulit daripada dalam. Ia membantu mengurangkan garis-garis halus di kulit. Vitamin B-Complex juga penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Lebih kerap anda berada di bawah matahari, lebih banyak B-Complex diperlukan.

Vitamin E

Vitamin E perlu untuk mengekalkan kesihatan dan kekuatan jantung, dinding kapilari yang sihat."Sebagai anti oksida larut lemak, ia menjaga tisu-tisu pelindung berlemak yang mengelilingi organ-organ utama dan mencegah penyakit degeneratif."Ia mengandungi bahan anti penuaan yang membantu merangsang kulit yang lembap dan lembut dengan menguatkan lapisan pelindung kulit.

Energizing Soy Protein

Protien sangat penting dalam penghasilan sel baru. Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat). Tompokan hitam pada kulit akibat jerawat sangat sukar dihilangkan kerana kita tidak mendapat cukup protien yang membantu dalam penghasilan sel baru. Untuk dapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protien yang baik.

GLA (Gama Linolenik Asid)

mengandungi kombinasi minyak borage. Ia kaya dgn asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Gama Linolenik Asid berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Boleh diambil oleh lelaki dan wanita.Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli


Credit: http://whiteymommy.com


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...