Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 4 April 2012

Rahsia membanyakkan susu badan hingga mencurah-curah



Saja ja tajuk kasi gempak. Sebenarnya sudah tiada rahsia lagi. Untuk membanyakkan susu badan anda, anda wajib melakukan ini:

1) kerap mengosongkan payudara sama ada menyusu badan secara terus atau mengepam setiap 2-3 jam.


2) minum air kosong 3L setiap hari


3) doa yang berterusan kepada Allah memohon dipermudahkan dan dimurahkan rezeki.


Vitamin Shaklee walaupun turut menyumbang untuk memeriahkan susu badan para ibu, 3 konsep utama di atas tetap perlu dilakukan. Ok, jom ikuti kisah Irma yg sudi berkongsi pengalaman penyusuannya.


 credit - mysupervitamins.com 


------------

Assalamualaikum..tiba2 jer rasa nak bagi testimoni shaklee set B ni.


sejak mengamal shaklee ni memang la saya merasakan banyak perubahan, seperti Badan rasa lebih bertenaga, mood yang lebih stabil, badan tidak mudah rasa lesu dan letih, tidak mudah stress, sistem perkumuhan pun lancar dan yang paling penting breast sentiasa rasa penuh



masa baby Muslim umur 2 bulan doktor macam tak percaya yang baby saya fully breastfeed. mula2 doktor tu tanya saya anak minum susu apa? saya pun kata la susu badan.. dia tanya soalan yang sama sebanyak 4x. hujung2 saya jawab la susu badan sahaja! berat badan Muslim 6.4 kg masa 2 bulan.

apa yang best nya pasal shaklee ni, walaupun sekarang musim demam tapi baby Muslim saya tak pernah kena demam.. satu lagi, masa saya datang bulan tak terasa langsung macam org datang bulan, mana tak saya masi rasa ceria dan bertenaga pendek kata hari2 saya sama seperti hari2 biasa. hari tu, saya kena cirit birit, tapi badan tak rasa rasa lesu, atau pun lemah, saya masi bole buat kerja2 rumah seperti biasa, dan yang best nya air susu tak kurang pun, kenapa saya kata tak kurang? sebab breast sentiasa terasa penuh... syukur alhamdulillah di temukan dengan produk shaklee ni...


malam tadi air susu mencurah curah, habis basah baju saya, sampai mengigil kesejukan sbb baju habis basah.. mula2 tu tak perasan sebab da tidur kan... da 2 malam mcm tu, nak kata ada makan mcm2 tu, tak de la pulak. cuma minum esp & air masak dalam 2 gelas sebelum tidur. best juga shaklee ni kan...


terima kasih la banyak2 sebab ada org mcm akak ni yg sudi bagi harga member.. ya la bagi saya selagi niat kita baik, insya Allah pasti akan jumpa benda yang baik... dan benda yang baik itu elok la di kongsi2 supaya bertambah baik...


----------


Credit





Irma pada awalnya telah mencuba trial pek set breasfeeding. Set B ini mempunyai vitamin B complex, vitamin C, multivitamin dan alfalfa. Setelah itu beliau telah membeli fullpack pula ditambah ESP.



Teruja??


Kami menyediakan penghantaran terus
fullpack set b walau di mana anda berada. Hubungi saya untuk harga istimewa ok.

Kalau anda mahu mencuba dahulu sebelum terus jatuh cinta, kami turut menawarkan tawaran khas untuk
percubaan dengan nilai yang lebih rendah.

Namun, tambahan
Energizing Soy Protein sangat-sangat disyorkan. Ini kerana protein membantu pembinaan sel yang sihat untuk penyerapan vitamin dengan lebih efektif. Jadi, hasilnya dapat anda lihat dengan lebih cepat. Badan pun jadi lebih lebih sihat.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...