Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 10 April 2012

Bila Suami Semakin Sayang.....Isteri tersenyum Riang....



Baca tajuk dengan tengok gambar jek semua dah tersengih sorang-sorang (nak-nak diiringi lagu Yuna ni)....Apatah lagi jika anda sendiri yang mengalaminya....Mendapat pujian daripada cik abang, sangat membahagiakan kan??Tipulah kalau saya kata yang kaum perempuan tak suka bila dipuji oleh suami sendiri..Dah pasti kembang semangkuk & rasa tak keruan kan....Bila cik abang suka, semakin hari semakin sayang pada kita.....

Hari ni, saya nak share dengan semua tentang dua supplemen yang hot di kalangan ibu-ibu terutamanya ibu-ibu yang dah melahirkan anak macam saya....Semakin hari, semakin ramai ibu-ibu yang mementingkan kecantikan dan kepuasan untuk suami, mula jatuh cinta dengan dua hot stuff ni...Apa 2 HOT STUFF ni??Meh saya perkenalkan...jeng...jeng..jeng....



ESP dan Alfalfa Complex (Ihsan MamaChrysalis)


Inilah HOT STUFF yang saya cerita tu...ESP (Energizing Soy Protein) dan Alfalfa Complex..Dua vitamin ni memang sangat sesuai untuk wanita yang ingin sentiasa kelihatan cantik dan untuk para isteri yang ingin berikan yang terbaik buat suami tersayang...



Jom kita tengok apa kata mereka mengenai kehebatan 2 HOT STUFF ni....



salam semua..saya nak share pengalaman customer saya..pasal Alfalfa danESP..ehehe..
belom seminggu makan alfalfa dah kena puji tinggi melangit oleh en suami..ehehe..bg saya tak salah kan sbb utk kerukunan rumah tangga gak..ahakss..ye laa..sebabkan entry perkongsian cik Ciput Bob tu, ramai berkobar2 ambik alfalfa sebotol terus..nyata tak sia2 katanya..saya tumpang gembira :) ..

dan sorg lagi customer saya yg ambik ESP (ade ambik lain2 gak) en suami dia puji perubahan pada Breast dan punggung xxxx..tak yah g cucuk2 kan..ehhee..tu belom sebulan tu…kalau dah lama agak2 ape lg ye perubahan mereka2 yg lain kan..so, ape lg..cantikkan diri utk suami dpt pahala..utk kebahagiaan rumah tangga gak kan..bila kita sihat, cergas, ceria, kita pon leh uruskan rumahtangga, kerja dan lain2 tugas dgn hepi dan sepenuh ati :) ..to all wonder mommies, super ladies, u all are wonderful!
happy sharing all!


Dan ni pula pendedahan berani Pn Ifa (ataupun nama di FB Ciput Bob) yang dikongsi di Kumpulan Ekslusif Pelanggan kami di Shaklee Golden LOunge..(Sebenarnya panjang cerita Pn. Ifa..tapi ni yang dah diedit..sebab PAANNNAASSS!!!!)...:-)Kontroversi nanti...meh saya share kan...

” ………………………………………… Itu lah rahsia ifa skrg nih. Perkara yg x pernah ifa fikir n mimipikan pun (pujian dr hubby tentang nikmatnya hubungan suami isteri) mendapat pujian selama ini. Nak tahu rahsianya………….ALFALFA LAH…… betul, ifa mkn mmg niat utk tambahkan susu ibu, sbnrnya ifa dpt tahu alfalfa ni juga utk eratkan hubungan suami isteri, tp x lh sampai tergerak hati nak niat ke arah itu. tapi, pujian suami 3 hari lepas benar2 memeranjatkan ifa. x sangka… selama 4 bulan pengambilan set 3M Platinum sejak dari dalam pantang lagi secara konsisten n disiplin, ini lah hasilnya…. pertambahan susu ibu sekaligus memberikan kenikmatan dalam hubungan suami isteri yg menjadi faktor kebahagiaan rumah tangga kami. Benar, setiap usaha yg istiqamah pasti akan dapat hasilnya. dan sekarang, ALFALFA benar2 menjadi produk kepercayaan n semestinya ada dlm list kehidupan ifa. x sia2 melaburkan RM466 pada ketika itu (sblm bersalin, walaupun waktu itu mengalami masalah kewangan), kerana hasilnya sangat2 menakjubkan dan merasai perasaan yang x pernah dirasai ketika dipuji oleh hubby..

Jom mommies...Kita berikan layanan yang terbaik untuk suami kita....Ketatkan yang mana-mana longgar...dan..up kan mana-mana yang tak berapa nk up tu... ahakss...Untuk para suami juga, tak salah pun kalau anda hadiahkan isteri anda dengan 2 vitamin yang istimewa ni...Untuk anda jugakkan..Pasti anda akan puas hati..:-)


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:


Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...