Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 14 April 2012

Dalam sebulan turun 9kg - Kekal Langsing dan Rapi dgn SHAKLEE SHAPE-UP Program



Jika anda ada masalah dlm konflik berat badan, sama ada anda seorang ibu menyusu atau individu normal. (lelaki atau wanita,bujang atau dah berkahwin)...,jgn risau.. tak salah anda mencuba supplemen ini... Shaklee mmg ada menawarkan Shape up Program... Antara item didalam Shape up Program adalah Cinch Shake, Lecitin, Herblax .
 
Secara asasnya, utk diet... Anda perlu

Detoks (Fiber/herblax)
 +

Protin (Cinch Shake or Energizing Soy Protin (ESP)
 +

Lecitin




  • Kenapa protin? Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
  • Kenapa kene detoks? Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. :)... tahukah anda... kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..) Utk detoks, anda boleh pilih samada nak Fiber atau Herblax.. ikut budget naa.. Antara fiber dan herblax..fiber lebih optimum resultnya... Fiber akan memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberikan rasa kenyang sepenuhnya. Ia berupaya menyerap lebihan air dan lemak dalam badan.Disamping tu kalau anda makan fiber ni, kerja2 ‘melabur’ akan jadi mudah, usus dicuci sepenuhnya jadi akan elakkan perut buncit.selain berfungsi untuk melancarkan penghadaman.. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum).

  • Kenapa perlu Lecitin?: ..berfungsi untuk memecahkan lemak2 ...Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh bdn..

credit ke Cda di atas gbr yg cantik ini ... \o/
____________________________
Cinch™ Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan "Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" atau "Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?". Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.

  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO
_____________________________________

Itu sebahagian dari info mengenai Cinch Shake (Protin Shake).. Tetapi jika anda ibu menyusu, memadai ambil Lecitin dan ESP.... ESP juga adalah protin shake cuma lebih selamat utk ibu dan bayi... Dan jgn lupa vitamin2 asas iaitu Vitalea, B Complex dan Vitamin C..

Okey cukup cerita tentang fakta2 ni.. mari terus ke cerita utama hari ini.. cerita yg anda tunggu2. turun 9 kg dalm masa 1bulan??! hehe.. apa kata kita baca kisah Pn Aliza dari Miri.. pengakuan beliau yang dah cuba suplemen Shaklee ni..

    • Aliza Mohammad Dlm 1bulan dah trn 9kg....memang best shaklee...wajah dah seri2 ni....tak da sebb nak behenti mkn prduk shaklee...memang baik punya,cyalah.
      October 27 at 3:06pm ·

    • Aliza Mohammad Bg liza selepas mkn...lecitin n fiber...dlm 1hari memang nmpak kesan..tambh lg mkn vitamin shaklee..memang ketara lah kesan,sakit pinggang,letih,sengugut wktu dtg period dll tak ada lg dlm kamus liza...liza syukur alhamdulliah sekrng bdn dah ramping x lah...paling best zink masalah rambut gugur tak ada lg..rambut dah lebat n hitam..shaklee pilihan hatiku..teman siang dah mlm hehehe
      October 27 at 3:23pm ·
    • __________________________________________________________________
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...