Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 14 April 2012

Mengalami Masalah Resdung, Eczema, Allergi Asma & Gegata?? Masalah 5 Serangkai..dapatkan Set Vitamin istimewa utk masalah 5 serangkai..


Buat sesiapa yang mengalami Resdung, Gegata, Eczema, Asma, Allergic... 5 serangkai ini boleh mencuba Set G kami... Alhamdulillah, rata-rata berpuas hati... Anda bagaimana?
.... response yang sangat mengujakan daripada terutama ibu2 yang mempunyai masalah penyakit 5 serangkai ini. Setelah membuat kajian sendiri ibu dapati antara yang membantu mengurangkan keradangan akibat dari penyakit yang tersenarai di atas adalah vitamin C, B complex dan Alfalfa... kak N
Mengapa Vitamin C??
  • ianya sebagai antioksidan yang baik. 
  • Ianya sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang. 
B complex ??
  • lebih bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon 
Alfalfa??
  • mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri, ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutama akibat dari eczema, resdung, allergic dan gegata. (Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai supplement mereka).
Kebanyakkan ibu2 yang membeli Set B adalah tergolong dari mereka yang mempunyai anak yang mempunyai eczema...dan ternyata sejak pengambilan supplement banyak membantu mengurangkan masalah yang dihadapi oleh anak mereka. Walaupun pada tujuan asal alfalfa diambil hanya sebagai milk booster namun sebab ianya diserap ke dalam susuibu maka si kecil turut mendapat manfaat alfalfa itu sendiri.

Ini dari ym puan Izza (kuantan) 
"Terima kasih ya kerana menjual vitamin Shaklee dengan jujur...mula2 memang takut nak beli online jek, tapi nak cuba. Alhamdulillah susu mula pekat walau belum nampak peningkatan yang mendadak. Namun saya notice , resdung saya mula berkurang. Sejak makan vitamin ni, anak saya kurang keluar ruam akibat eczema nya. memang puashati la...insyaAllah next week saya order fullpack punye ya."
Ym ini dari puan Elya (dari Perak)
"Saya dah lama tahu pasal Shaklee sebenarnya cuma tak tahu ianya bagus untuk menyusu. Sejak baca post Norita pasal Alfalfa boleh kurangkan masalah allergic, saya upkan intake alfalfa dari 2-4 biji...alhamdulillah kalau makan seafood tu tak la naik gatal2 kat kaki. Thanks yer sebab suka berkongsi...teruskan menulis. "
Yang terbaru cerita dari puan Kay (Shah Alam)
perbualan melalui telefon: Hi N, i memang terasa bila makan Alfalfa ...especially kalau allergic terlebih makan seafood tak jadi macam dulu2.I just amik lebih Alfalfa. memang beza lah.
Yang terkini - dari kawan Alin masa matrik... So kenal sangat bila si mus ni bersin.. sian tengok... Alhamdulillah skrang tidak lagi kan Mus??
 
Sesiapa yang sesuai? Mereka yang punyai masalah resdung, eczema, gegata, asma dan allergic. Sesuai juga buat ibu yang menyusukan anak kerana Alfalfa boleh bertindak sebagai milk booster.

- Set G -Set 5 Serangkai

Aturan makan:  
-B-Complex – 1 biji sehari (selepas makan).  
-Vitamin C – 2 biji sehari. 1 biji pagi, 1 biji malam (selepas makan).  
-Alfalfa – 4 biji sehari. 2 biji pagi, 2 biji malam (selepas makan). 


credit - Alin


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...