Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 14 April 2012

Anda ibu menyusu?Perlu produk tambah susu?Jom baca rahsia susu byk. Apa Pn Zab buat semasa mengandung, berpantang dan sampai sekarang baby 8 bulan"


Majoriti customer saya terdiri daripada golongan ibu menyusu.. ramai betul mencari milk booster ...ada yang cari bila susu drop ada yg bermula dari awal lagi.. Majoriti bermula dgn suplemen Shaklee set 3M dan yg bestnya kebanyakkan akan terus setia dan setia dan pelbagai lagi vitamin Shaklee yg mereka beli, utk pasangan utk anak2 utk parents.. besttt..Jadinya pagi ni saya nak share rahsia Pn Zabrina berkongsi bagaimana susu ibu banyakkk..ni beliau liskat senarai2 milk booster beliau.. milk booster ni bukan semata2 makanan....Jom baca..Sumber asal kredit ke blog Pn Zabrina: here
__________________________________
"Banyak PM serta SMS yang saya terima nak tau apa rahsia saya banyak susu..Meh saya nak kongsi dengan anda semua...credit to mamafaiz.com for sharing


Semasa mengandung...

  • Niat ' Aku nak fully breastfeed' anak ni..
  • Baca surah Al Hujarat selalu..
  • Doa berpanjangan hingga sekarang
  • Sembahyang Hajat.
  • cuci nipple hari2
  • buat persediaan awal-google psl bf
Sejurus selepas bersalin..
  • Minta nurse bagi anak secepat mungkin utk bf (Breastfeed)
  • Dalam wad susukan sejam sekali
Berpantang
  • Minum air 3 liter atau lebih
  • Minum susu Anmum Lacta
  • Ambil vitamin Shaklee set berpantang
  • Mula mengepam 2 minggu dalam pantang..
  • Jadual pam yang konsistem (jika tak dapat pam saya akan bagi baby df)
  • rehat secukupnya-walaupun memang tak cukup sebenarnya..
  • susukan anak sekerap mungkin
  • Train anak guna botol umur 1 bulan (nak kerja kan..)
Sekarang
  • Pam 2 kali di tempat kerja
  • Balik pam sebelum tido
  • df anak bila balik kerja (df=Direct Feeding)
  • kat rumah df je tak bagi botol..
  • suruh anak doa susu kita banyak..
  • sokongan suami n keluarga..juga pengasuh..
  • kongsi pengalaman dengan ibu2 menyusu lain (InsyaAllah rezeki anak bertambah)
  • minum air 3 liter atau lebih..(ni air suam je tau..air manis tak kira ye)
  • jaga makan
  • Ambil vitamin shaklee jugak..set 3M+pd
  • kurang minum kafein
  • minum milo, soya, esp, pd, mealshake (zara punye)..saya tak minum ais..
  • sentiasa positif n tenang walaupun banyak keje...huhu...
  • senyum..sambil pam baca doa ibu menyusu n selawat banyak2...
Ha tu le rahsia saya..bukan ape pun saya buat..saya cuma pegang konsep SUPPLY vs DEMAND...susu kalau di keluarkan makin banyak dihasilkan..pokok pangkalnya kita ibu2 ni kena rajin..kena korban masa n tenaga sikit le..penat memang lah kalau ikutkan..tapi kita akan rasa puas hati bila tgk anak membesar dgn susu kita sendiri..Alhamdulillah..Zawir hampir 8 bulan lebih saya susukan..

____________________________________________________________
teruja saya baca..... rasa time2 tu gak nak ada baby lagi utk disusukan.. ahaha.. Saya dulu time zaman faiz menyusu takdela kata meriah sangat..mcm kais pagi mkn pagi kais petang mkn petang..tapi alhamdulillah sentiasa ada.. time2 merudum2 pun tak teruk mana.. mmg konsisten dan disiplin dan sabar setia mengambil set 3M.. mengandungi ESP vitalea bcomplex vita C Alfalfa dan Ostematrix... Terbaikkk Alhamdulillah...
Anda bagaimana?

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...