Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 24 Jun 2011

Vitamin Shaklee untuk kesihatan jangka panjang dan umpama pelaburan emas

Testimonial dari Ummi Hanifah Abd Halim di facebook.

Nak kongsi keseronokan. hari ni dah minggu ke 3 saya ambik set B, dah smlm 2nd order. kuantiti susu bertambah, walaupun pada 1st & 2nd week x nmpk perubahan. seronok sgt, hasil pump susu hari adalah utk stock next week. dan utk 2nd order saya dah tmbh ESP, Vit E & Zinc. Husband pun jadi pelik knpa saya sanggup melabur utk beli all this..

Hehehe.. Mana tak seronok, hasil pelaburan sudah mendatangkan hasil. Suatu kegembiraan dan kepuasan pada seorang ibu apabila dapat membekalkan anak nikmat susu yang mencukupi dan berkhasiat. Rasa berbaloi penat lelah mengepam, kalau hasilnya lumayan dan anak sukakannya.

Husband pelik? Nikmat sihat hanya dapat dirasai oleh orang yang sakit. Namun, apabila kita masih sihat dan diberi keupayaan untuk bersedia menghadapi sakit, ia merupakan anugerah dan patut disyukuri. Duit yang kita cari itukan untuk kebahagian di hari tua juga jadi, haruslah melabur dari sekarang untuk kesihatan supaya persaraan kita nanti dapat dinikmati dengan sihat sejahtera bukan sakit kronik pula. Sebab itu peliharalah kesihatan dari awal, muda dan ketika berkemampuan.

credit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...