Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 27 Jun 2011

Seluar berasa longgar dengan Lecithin

Antara produk yang menjadi bualan hangat adalah Shaklee Soy Lecithin. Kenapa? Ini adalah antara produk yang wajib anda miliki jika mahu menurunkan berat badan. Ibu menyusu pun boleh ambil tau. Mari kita lihat apa yang mereka rasa selepas mengambil lecithin.

MCB Testimoni (Ibu menyusu) :
Setelah sebulan mengambil lecithin, berat badan saya turun sebanyak 2 kg dan yang paling best tayar di perut saya kempis 3cm. Body fat pun turun 2 %.

Puan Nora ( Ibu beranak 2)
Ok. Badan macam ringan sikit. Makan pun kurang. Tengok sampai sebulan nanti. Dapat turun sikit-sikit oklah. Badan tidak letih-letih macam sebelum ambil.

Cik Azreena
Dah abis sebotol. Berat tak berubah sangat tapi seluar jeans saya makin longgar. Saya nak teruskan lecithin sebab ada baca artikel-artikel yang rekomen makan lecithin since gaya pemakanan orang zaman sekarang ini.

Bagi mereka yang ingin mengempiskan perut, ini adalah jawapannya. Gabungan produk yang dicadangkan adalah :

  1. Shaklee Soy Lecithin : Sebagai pemecah lemak yang berlebihan dalam badan
  2. Shaklee Alfalfa : Melawaskan sistem pencernaan dalam badan
  3. Shaklee Herb-lax : Sebagai detox untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan bagi memudahkan penyerapan vitamin.

Namun begitu, Ibu menyusu tidak digalakkan mengambil herb-lax kerana ia berfungsi sebagai julap lembut dan ditakuti membawa mudarat kepada bayi anda. Sekali-sekala kita perlu flush out juga kotoran-kotoran dalam badan. Betul tak?? Untuk ibu menyusu, alfalfa dapat membantu tapi dalam kadar yang perlahan berbanding herb-lax.

Tips Diet :
  1. Air kosong 2-3 liter sehari. WAJIB ambil untuk membantu organ-organ badan berfungsi dengan betul. Jangan terkejut jika anda mengalami healing crisis seperti jerawat di muka kerana itu adalah amaran yang anda kurang air dan toksin mencari jalan keluar secara kasar.
  2. Makanlah 3 kali sehari. EH, kalau makan je macam mana nak kurus? Saya sendiri tidak langkau waktu makan kerana jika perut anda kosong, badan akan menerima signal yang badan anda dalam kelaparan menyebabkan semua lemak yang perlu dibakar akan disimpan bagi memberi tenaga kepada anda.
  3. DISIPLIN & KONSISTEN. Patuhi jadual pemakanan yang telah saya berikan supaya anda mendapat hasil yang sepatutnya. Hendak kurus kenalah bersabar dan berusaha ya. Almaklumlah, lama anda menternak badan jadi takkanlah mahu kurus dalam sekelip mata.

Jangan risau. Saya akan kongsikan jadual pemakanan eksklusif kami supaya anda juga dapat jadi seperti saya.

credit

Jika anda berminat, boleh order di sini. Jika menghadapi kekangan kewangan, boleh request untuk pek istimewa pada harga budget. Sila email ke pokoksena85@yahoo.com atau SMS 0199517292 untuk senarai harga pek-pek mini/budget kerana ia tidak dijual di mana-mana cawangan Shaklee. Promosi, pek mini dan tawaran istimewa hanya untuk pelanggan blog ini dan kumpulan Euphoria yang menyertai sahaja. Sebarang penolakan dari Shaklee(M) bukan tanggungkawab kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...