Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 14 Jun 2011

Testimonial Set Kecantikan Shaklee

Vitamin Shaklee adalah dari sumber semulajadi dan sentiasa terpelihara dari awal lagi untuk memastikan khasiatnya sampai kepada pengguna apabila pengguna memakannya. Jadi, kesan vitamin Shaklee amat diyakini dan telah diakui ramai. Jom ikuti pengalaman Liena yang mencuba Set D, Set Kecantikan Shaklee selepas berpuas hati dengan Set B.

Saya mula2 mencuba produk Shaklee dari colleague saya, from genkimomma. First try , tak silap saya mencuba Trial Pack B ( consist of Vit-B , Vit-C,Vitalea and Alfalfa ) ..Disebabkan saya selalu mengantuk dan lesu ketika di pejabat , mungkin disebabkan housechores di rumah ..:) .

Alhamdulillah , kurang rasa mengantuk , dan yang paling pasti dengan mengambil alfalfa , sistem pelawasan semakin ok :) ..Buleh dikatakan setiap pagi , saya akan ke toilet , tak macam dulu2 , makin kerap ..dan plus perut kurang rasa sebu or 'rasa tak sedap' , cam nak tak nak ke toilet ,saya pasti anda pun pernah rasa begitu bukan ..??

Kemudian , the next try plak ..saya mencuba Set D Skin care set ( consist of Vit-B,Vit-C,Vit-E )

Saya ade masalah kulit sensitif , ade bintik2 merah kat bahagian pipi and bekas2 jerawat ..dah cuba mcm2 produk muka tapi tak berubah pun , sometimes it makes things worst ..Mungkin sebab terlalu byk chemical in that product , not so sure though ..

Mula2 pakai dalam 2 minggu , muka saya mengelupas ( mungkin untuk proses pemulihan ) dan tak lama dlm 3 minggu selepas tu , alhamdulillah nampak perubahan ..skin jadi lebih lembut dan sedikit demi sedikit bintik merah dan bekas hitam2 parut jerawat makin hilang ..Since that day , im more consistent in taking supplement ...Ye la nak cantik punye pasal :p ...

Sangat2 merekomen this skin care set ...im fully satisfied with the result ...Dan saya juga sudah memperkenalkan produk ini juga kepada adik saya ...N again , result sgt2 memberangsangkan ...parut2 itam di mukanye hilang dlm masa 2 minggu memakan set ini ...:)

Liena ni sangat berpuas hati dengn produk Shaklee selepas mencubanya dan sekarang dah join Shaklee juga. Kesan vitamin-vitamin dari Shaklee adalah berlainan untuk setiap orang. Ada yang cepat ada yang lambat. Set kecantikan ni contohnya ada yang makan masa bertahun juga tapi hasil dari ketekunan, akhirnya kulit wajah jadi cantik, putih berseri secara semulajadi. Sampai ada yang tertanya-tanya makin berusia tapi kulit makin muda remeja. Anda tak nak ka rasa macam tu?

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, dan ingin mendapatkan denga harga istimewa, contact ye:
 

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...