Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 3 Jun 2011

SET D - Penjagaan Kulit



Full Pack RM 295.25
P/s- Bg yang kekangan kewangan SMS 019-9517292 utk harga istimewa

SET D disediakan khas buat wanita atau lelaki yang mementingkan kecantikan kulit. Seperti yang diketahui umum, “Kecantikan” dan “Vitamin” diibaratkan seperti irama dan lagu yang tidak dapat dipisahkan.
Penjagaan kulit haruslah merangkumi aspek luaran dan dalaman. Dari segi aspek luarannya, adalah dengan penjagaan asas seperti mencuci, mengunakan penyegar dan pelembab dengan konsisten dan teratur. Manakala penggunaan skrub sangat dicadangkan sekali seminggu bagi membantu menanggalkan sel-sel kulit yang mati dan menyerlahkan kulit baru. Sudah semestinya kulit kita perlu dilindungi daripada panahan terik matahari dengan menyapu krim penapis UV. Ultraviolet dalam sinar matahari menghasilkan radikal bebas yang dapat menyebabkan penuaan kulit. Vitamin C bersama-sama dengan Vitamin E bertindak sebagai benteng pertahanan untuk melawan radikal bebas dari sinar matahari ini.
Dari aspek dalaman pula,kita perlu tahu bahawa diet /pemakanan yang sihat adalah cara terbaik untuk mengekalkan kulit yang sihat. Pemakanan haruslah seimbang dengan protein, vitamin dan mineral. Apabila terdapatnya kekurangan, kulit kita akan mula menampakkan kesannya. Pemakanan yang sihat juga perlu mengambil kira pengambilan garam yang tidak berlebihan kerana garam berlebihan juga membuatkan kulit menjadi sembap. Malah gula berlebihan juga tidak elok untuk kulit. Dan yang pasti pengambilan air perlu secukupnya. Apabila pengambilannya mencukupi, kulit kita akan menjadi lebih lembut, licin dan lebih berseri. Oleh yang demikian pastikan anda minum air secukupnya untuk merasai perubahannya.
Vitamin juga tidak kurang pentingnya dalam mengekalkan kulit yang sihat. Antara vitamin penting termasuklah vitamin A, C , E dan B. Vitamin A membantu pembaikan tisu-tisu dan juga masalah jerawat, mengurangkan kehadiran garisan halus serta liang roma. Vitamin E dan B baik untuk pigmentasi kulit. Seperti kita semua sedia maklum, Vitamin C adalah nutrisi yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh badan kita, jadi untuk mememenuhi keperluan badan untuk Vitamin C, kita perlu makan banyak buah dan sayuran. Vitamin C bukan sahaja efektif membantu mengubati flu tetapi amat berguna untuk mencegah penuaan kulit. Vitamin C juga penting dalam membantu pembaikan serta pembentukan kolagen. Kolagen?Apakah ia? Kolagen adalah komponen utama dalam jaringan kulit manusia. Dalam hal ini Vitamin C memiliki peranan penting dalam memelihara kestabilan struktur kolagen. Selain itu Vitamin C juga juga membantu pembentukan pigmentasi kulit yang akan mempercepat dan meningkatkan produksi kolagen yang seterusnya dapat mencegah proses penuaan kulit.

KANDUNGAN
No
Shaklee Supplement
Quantity
1
Shaklee Vita-E Complex
120 tablets
2
Shaklee B - Complex
120 tablets
3
Shaklee Sustained Release Vita-C
180 tablets

SEKILAS FAKTA TENTANG SUPPLEMENT SHAKLEE
Shaklee Vita-E Complex
Vitamin E dan kulit adalah perkara yang sinonim. Berikut dikongsi rahsia tentang Vitamin E dan kecantikan:
  • Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.
  • Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
  • Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.
  • Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
  • Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.
  • Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula(pinkish).
  • Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.
  • Vitamin E juga membantu mengurangkan strecth mark...
Shaklee B-Complex (B Vitamins with Folic Acid)
Vitamin-vitamin B iaitu asid folik, B6, dan B12 menggalakkan kesihatan system kardiovaskular dengan membantu merendahkan paras homosistein dalam darah. Jumlah asid folik yang mencukupi dalam pemakanan boleh merendahkan risiko seseorang wanita melahirkan anak yang mempunyai kecacatan otak atau korda spina.
Anda Perlu Kesemua Lapan Jenis Vitamin B
Terdapat lapan jenis vitamin B yang diperlukan oleh setiap individu dan kesemuanya lebih berkesan apabila bertindak bersama. Kesemua lapan jenis vitamin B termasuk biotin bertindak dengan:
  • Menggalakkan kesihatan system kardiovaskular
  • Memetabolismakan karbohidrat, lemak dan protein
  • Membantu dalam sinstesis DNA dan sel-sel baru
Sustained Release Vita-C 500mg
Vitamin C
  • Mempertingkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan
Shaklee Sustained Release Vita-C 500mg merupakan produk pertama yang menawarkan perlindungan pelepasan terkawal semula jam demi jam dengan menggunakan komponen tumbuh-tumbuhan semula jadi untuk memberikan bekalan vitamin C kepada tubuh dengan lembut dan berterusan.
Nutrien “serba boleh”
  • Pelepasan terkawal vitamin C dan terkawal
  • Sistem pelepasan terkawal propritari mengeluarkan vitamin C setara dengan sebiji setengah buah oren setiap sejam selama lima jam
  • Membantu mengekalkan kesihatan am
Aturan makan:
Sebiji sehari untuk setiap jenis


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, dan ingin mendapatkan denga harga istimewa, contact ye:
 

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...