Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 11 Jun 2011

Say NO MORE to FORMULA MILK!! Alhamdulillah

Di awal pengambilan confinement set.. Pn Ilham ada mengadu pada Iffa jumlah susunya masih tidak bertambah:




  • Nur Ilham Zulyadaen
    • Assalamualaikum.. Iffa.. saya nak bertanya sikit la.. saya dah consumed confinement set tu hampir separuh.. tapi susu masih tak banyak.. skang ni baby minum campur dgn formula.. saya kerap pump tapi selalu dapat 1oz je per session.. mcm mane ya Iffa.. what should I do..? jeles pula bila baca testi orang lain..
  • Tapi lepas Iffa minta Pn Ilham teruskan penyusuan bersama Shaklee dan beliau Add On ESP ..hasilnya spt dalam entry iffa sebelum ini.. dan tadi ketika beliau ber private message dengan Iffa, Iffa agak terkejut dengan feedback yang diberikan.. jom lihat..

    "Tidak Perlu Formula Lagi"

    Iffa pada mulanya nk sharekan Tips exclusive, memandangkan Pn Ilham mmg dah ambil ESP.. tapi hasilnya sebelum try Tips exclusive dah pun sangat memberangsangkan..lepas ni kita tunggu feedback beliau apabila dah try tips exclusive tu pula ya.. Jadi dari sebelum ni, susu dpt pump 1 oz.. diawal beliau consume ESP..susu dari meleleh kate beliau dah memancut keluar dan jumlahnya ada peningkatan 2 oz.. dan dari feedback terbaru ini, tak perlulah Iffa perjelaskan lagi... betul tak?

    Selain tu, ada satu lagi feedback best yang Pn Ilham share dengan Iffa...sebab die sendiri ragu-ragu tentang benefit yang dirasainya itu..


    ESP a.k.a Soy Protein! Apakah kepentingan protein utk kita? Jika dikaji semula asas sains.. dari cell ke tisu ke organ..kesemuanya memerlukan protein..betul x? jadi ESP wajar bukan ESP membaiki tekstur kulit menjadikan ia lebih bersih, gebu dan anjal.. Bagi mereka yang risau breast akan kendur akibat menyusukan anak... mulakanlah rutin mengambil ESP utk mendapatkan keanjalan semula jadi payudara anda..

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, dan ingin mendapatkan denga harga istimewa, contact ye:
 

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...