Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 1 Mac 2013

Ostematrik .. bukan sekadar kalsium tetapi kalsium terbaik.. No more Cramp & Sakit Gigi..huhu


Offer of the month adalah OSTEMATRIK (Beli 6 percuma 1)... suka sangat.. bulan nie nak kena simpan stok ostematrik banyak.

Kenapa saya sukakan OSTEMATRIK nie, sebab utamanya x more cramp waktu malam.. no more sakit gigi (sengal gigi gitu).. dah jadi macam pain killer lak.. time2 sengal gigi menyerang, telang 2bj Ostematrik..alhamdulillah terus hilang..

Jom baca apa kelebihan ostematrik shaklee nie.. kalsium yang lengkap dengan vitamin D dan magnesium


Perbezaan Shaklee

-   Kalsium yang isinya seimbang memastikan kadar penyerapan sehingga 99%.

-   Formulanya unik dibuat dari mineral semeulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi Kalsium, Magnesium, fosforus, dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.

-   Nutrient- nutrient ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapam oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.

-    Kajian membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang berumur secara berkesan.


MANFAAT UTAMA

-    Menguatkan Tulang – Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, system saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, konvulsi / kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

-   Memperbaiki kekejangan dan kebas- Pengambilan 600mg kalsium sebelum tido akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

-          Meringankan stress – Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara deyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Ia juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam

-   Memperbaiki masalah haid – Kajian menunjukan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak menringankan sakit waktu haid dan membantu menbuang air kecil

-   Pengalkalian tubuh – Kalsium adalah mineral alkalin dan ianya berkesan memastikan imbangan PH tubuh. Ia juga menghalang obesity di waktu tua. Tambahan pula kalsium membantu sel penyerap nutrient dan merangsang detoksifikasi

-   Memperbaiki hiperaktiviti dan sakit gastric.

-    Vitamin D – Dinamakan sebagai vitamin D pada 1916 bila ia didapati ia mampu merawat penyakit rickets, ia meringankan penyerepan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil supplemen Vitamin D

-  Magnesium – ia adalah ion positif no 2 penting didalam tubuh. Ianya mengalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu system saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa darip perut dan usus, menghalangkan endapan kalsium melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempendu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

-   Zinc, boron, kuprum, manganes – Memlihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk memperbaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis.
** 1 tablet Oste = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 bj badam

Tips Memilih Kalsium Premium

Pilih produk yang ada vitamin D dan magnesium

-   Elakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum

-  Elakkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh meyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses penyerap mineral

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.









Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...