Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 26 Februari 2013

Susu Makin meriah, Keputihan berkurangan@ hilang, Keintiman antara suami isteri makin "intim" la..Kulit pun makin cantik.. Nak tahu RAHSIAnya???


Salam &selamat petang semua.. ramai ibu yang tertanya produk untuk masalah keputihan..tambah susu ibu.. Antara vitamin yang famous untuk atasi masalah susu merudum, keputihan, plus nak kulit cantik pun boleh. Ibu-ibu kat sana mesti suka kalau sebut bab- bab kulit cantik nie..huhu


Bukan sahaja boleh tambah susu ibu untuk rezeki anak malahan banyak kelebihan lain lagi la.. kulit makin cantik, keputihan makin berkurangan.. Kombinasi yang hebat untuk masalah ibu-ibu adalah ESP  dan Alfafa. ESP ni merupakan protein soya yang terbaik as MILK BOOSTER, nie plus dengan Alfafa..kesannya lagi la marvelous..tak percaya?? Nanti kita tengok testimoni ibu-ibu lain yang telah berjaya dengan vitamin nie.

Selain membantu penghasilan susu ibu dengan cepat, Alfafa juga membantu dalam mengurangkan masalah keputihan, sembelit dan bertindak untuk detoks. Hasilnya?? Kulit semakin cantik kerana alfafa membantu membersihkan segala kotoran dari dalam terutamanya yang mempunyai masalah jerawat atau resdung yang teruk. Dan yang paling penting susu ibu makin meriah la ye tapi IBU KENA APPLY SYARAT KONSEP PENYUSUAN SUPPLY & DEMAND --->> LEBIH KERAP MENYUSU BAYI @ PUM SETIAP 2-3 JAM SEKALI

Jom tengok testimoni ibu yang telah berjaya tambah susu







 Alhamdulillah, memang ramai yang berpuas hatu dengan produk nie.. kombinasi antara Alfafa + ESP adalah antara yang terbaik untuk ibu-ibu tambah susu, masalah keputihan, keimtiman, kulit cantik..

Untuk susu makin meriah, IBU KENA APPLY SYARAT KONSEP PENYUSUAN SUPPLY & DEMAND --->> LEBIH KERAP MENYUSU BAYI @ PUM SETIAP 2-3 JAM SEKALI dan minum air masak dalam kuantiti yang banyak 3L sehari


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.









Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...