Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Khamis, 14 Mac 2013

Tingkatkan Penyerapan Kalsium dengan OsteMatrix™





Bagaimana memilih supplemen kalsium yang betul?



  1. Pilih produk yang ada Vitamin D dan magnesium - Kenapa ek? Kerana Magnesium membantu penggabungan kalsium dengan tulang dan Vitamin D meransang penyerapan kalsium
  2. Elakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite. Kenapa ek..? Untuk mengelakkan keracunan plumbum.
  3. Elakkan mineral chilated. Kenapa ek..? Kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin ketika dlm proses menyerap mineral.

Manfaat utama OsteMatrix™



  1. Menguatkan tulang - Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalasia (riket orang dewasa), kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsan pemekatan darah.
  2. Memperbaiki kekejangan dan kebas - Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.
  3. Meringankan stress - Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga membantu dalam masalah depressi, mood swing, sait kepala dan pitam.
  4. Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan poengambila 1000mg kalsium dan magnesium serentak, dapat meringankan sakit ketika haid dan membatu pembuangan air kecil.
  5. Pengalkalian tubuh - Kalsium adalah mineral alkalin dan berkesan memastikan keseimbangan pH tubuh. Juga dapat menghalang obesiti di usia tua, membantu sel menyerap nutrient dan merangsang detoksifikasi. 
  6. Membaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik
  7. Membekal Vitamin D - Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodental
  8. Membekal Magnesium - Magnesium adalah ion positif no.2 terpenting dalam tubuh kita.  Ianya menggalakkan komposisi tulang rawan, membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan jantung tak sekata, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan menghalang formasi batu karang dan batu hempedu serta membantu dalam masalah fruktuasi glukos.
  9. Membekal zinc, boron, manganese dan kuprum - Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang artrithis.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.









Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...