Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 27 Julai 2012

Rahsia Kekal Langsing & Ramping Ibu2 Menyusu

Breastfeeding plus langsing dengan set slimming breastfeeding

Set slimming untuk ibu menyusu bukan sekadar mengurangkan berat badan, malahan mampu mengebukan kulit muka dan menghilangkan parut -parut jerawat & jeragat. Hasilnya, kulit bertambah cantik berseri.
Walaupun supplement adalah pilihan terbaik untuk yang sibuk, namun bukan semua produk slimming boleh diambil oleh ibu menyusu. Yang pastu Set Slimming Breastfeeding SHAKLEE adalah selamat & berkesan untuk diambil oleh ibu semua ibu menyusu dan tidak memberi kesan samping kepada proses penyusuan mahupun kepada bayi malah memberi bonus lain iaitu susu akan bertambah dengan pengambilan ESP (MILK BOOSTER)

Untuk makluman anda, penyusuan sebernarnya membatu ibu menurunkan berat badan secara semulajadi. Ini kerana setiap kali anda menyusu bayi anda, 500 kalori dibakar didalam tubuh anada. Jika difikirkan secara logiknya, sepatutnyer berat badan mesti akan berkurangan? Tapi kenapa kebanyakkan ibu menyusu komplen bahawa menyusu menyebabkab mereka berasa lebih lapar?

Jom tengok apa faktor kenaikan berat badan, antara FAKTOR-FAKTOR nya :

  • Pengambilan makanan  melebihi penggunaan tenaga. Walaupun ibu2 membakar banyak kalori tetapi banyak juga makanan yang diambil.
  • Makanan yang diambil berlebihan ini akan disimpan didalam badan dan menjadi lemak
  • Ibu menyusu lebih cenderung berasa lebih lapar setiap kali selepas menyusu baby / setiap kali selepas pam. Ini kerana badan kita telah membakar kalori, tetapi malangnya bila lapar anda terus mengambil makanan dala kuantiti banyak. Untuk mengurangkan berat badan meningkat secara mendadak, galakkan ibu menyusu mengambil air dan buah semasa lapar.
  • Sistem penghadaman yang lemah - ramai diantara kita mengalami masalah berat badan berlebihan kerana sistem penghadam kita tak mampu bekerja dengan baik. Akibatnya, lemak2 yang terkumpul tak dapat dikeluarkan dengan baik.
Cara untuk mengatasi nya :
  • Banyakkan minum air masak dalam 3-4 liter, kerana ibu menyusu memerlukan air yang banyak untuk menghasilkan susu yang banyak dan membuat kita lebih berasa kenyang dan mengurangkan kuantiti makanan yang diambil
  • Mengambil makanan sekadar perlu. Walaupun ibu menyusu tidak digalakkan untu berdiet tetapi perlu tahu bahawa pengambilan makanan yang banyak juga akan menyumbang kepada kenaikan berat badan secara mendadak. Makanlah secara bijak untuk mengelakkan berat badan meningkat.
  • Buat senaman bagi membantu meningkatkan metabolisme badan seterusnyer meningkatkan fungsi sistem penghadaman dan membakar kalori serta boleh membentuk tubuh badan yang lebih cantik.
  • Selain itu, anda boleh mengambil supplement yang sesuai untuk ibu menyusu. Supplement juga memecahkan dan mengurangkan selera makan.



1. Lecithin - Untuk Memecahkan lemak
2. Omega Guard - Untuk memecahkan lemak serta mengurangkan selera makan
3. Alfafa - Untuk membuang lemak yang telah dipecahkan serta bertindak sebagai milk booster
4. ESP - Membantu ibu rasa kenyang untuk jangka masa lama dan membantu meningkatkan pembakaran kalori sehingga 35%. ESP juga merupakan MILK BOOSTER TERHEBAT yang diakui oleh kebanyakan customer yang telah mencuba nyer. Tak Percaya?? Anda kena cuba dan rasai penangan nye.

Di antara lecithin & Omega, anda boleh memilih salah satu. Jika anda kuat makan, selera makan boleh boleh dikurangkan dengan pengambilan Omega Guard

Testimoni Lecitin disini
Testimoni Pelansingan Badan disini

Semoga mendapat inpirasi daripada pengalaman orang lain..



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

 Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09 Shaklee ID - 854784

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...