Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 18 Julai 2012

Hilang 7Kg dengan Set Slimming Breastfeeding

Slim Mom + BF
















Alhamdullillah dengan set slimming breastfeeding, masalah berat badan utk ibu2 menyusu tak lagi menjadi masalah besar, walaupun anda sedang penyusu baby anda tapi anda juga boleh mengurangkan berat badan. 

Apa yang menariknya tentang set slimming breastfeeding ini, ianya sangat sesuai untuk menurunkan berat badan plus  milk booster utk ibu menyusu. Ye la, walaupun menyusukan baby, berat badan nak kena jaga gak walaupun cik abang tak bersungut kan.

Rata yang mencuba set slimming breastfeeding nie sangat berpuasahati dengan kesan Sambil tambah susu badan, boleh gak mengurangkan berat badan.Walaupun cik abang tak cakap apa2 tentang berat badan kita, tapi kita mesti nak jaga juga penampilan utk si suami tersayang..

Dan yang pasti set slimming breastfeeding ini selamat diambil oleh ibu menyusu dan merupakan MILK booster utk ibu2 menyusu. Jadi jangan risau jika susu merudum. YAKINlah, susu akan sentiasa cukup utk baby anda, jauhkan juga persepsi negative yang boleh mengurangkan susu merudum.


Sepintas lalu mengenai set slimming breastfeeding Shaklee :

Lecitin / Omega - Untuk memencahkan lemak (Omega mempunyai kesan yang lebih power bebanding lecitin terutamanya yang naksu makan tinggi)

Alfafa (Milk Booster) - Untuk membuang lemak yang telah dipecahkan tadi dan juga bertindak sebagai MILK BOOSTER.

ESP (Milk Booster) - Protein soya yang membantu memberikan rasa kenyang dan juga membantu pembakaran kalori dan ianya juga MILK BOOSTER terbaik.

Jom tengok testimoni customer lak:

Testimoni set slimming breastfeeding
kredit pic - http://mommyiskandar.com/blog/


Alhamdulillah, bestkan tengok ibu yang menyusu pun boleh menurunkan berat badan. Anda bila lag?? Untuk testimoni di atas nie, Pn Aziah ni jenis yang susah nk turunkan berat badan walaupun 1kg, tapi dengan set slimming bf shaklee nie, beliau boleh menurunkan sampai 7 kg tu..

Yang pasti set slimming ni SELAMAT untuk ibu2 menyusu

Sila klik DISINI untuk melihat lebih banyak testimoni mengenai set slimming BF nie.. semoga menjadi pembakar semangat utk ibu diluar sana utk menyusu plus menurunkan berat badan.

Yang pasti sy juga telah berjaya menurunkan 4kg dalam bulan pertama mengambil set slimminn BF nie.. anda patut cuba..


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...