Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 6 Julai 2012

Kelebihan Sustained Release Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vitamin C Shaklee

SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE

Salam bahagia semua

Bulan Julai ini diceriakan dengan promosi Sustained Release Vitamin C Shaklee yang menawarkan pelbagai diskaun dan bonus2 bagi set2 yang berkaitan.

Sustained Release Vitamin C Shaklee

Sustained release adalah teknologi yang sangat2 membantu Vitamin C untuk kekal lama di dalam badan. Setiap sejam, hanya 100mg vitamin C dilepaskan di dalam badan, jadi, ia akan bertahan selama 5jam di dalam badan. Mengapa perlu teknologi ini? Kerana vitamin C bersifat larut air dan mudah termusnah oleh suhu yang tinggi, stress dan sebagainya.
Satu tablet Vitamin C ini mengandungi 500mg, bersamaan dengan memakan 7.5 buah oren! Bolehkah kita makan sebanyak itu utnuk mendapatkan dis yang diperlukan badan setiap hari? Fikir-fikirkan :D

Vitamin C Antioksida Terbaik!

  1. Membantu meningkatkan sistem keimunan badan
  2. Membina kolagen untuk kulit yang sihat dan berseri
  3. Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi dan struktur am badan yang lain
  4. Menbantu dalam proses penyembuhan luka dan juga kudis
  5. Antioksida yang bertindak melindungi sel dari serangan radikal-radikal bebas yang lain
  6. Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging

Testimonial Vitamin C

Seringkali kita mendapat feedback testimonial pengguna Vitamin C terhadap kulit dan selsema. Kali ni kita tengok penyelesaian masalah kepada bengkak gusi, gusi berdarah dan juga bau nafas. 
Saya rasa, bau nafas sebab gusi yang tidak sihat...sehinggakan kedudukan giginya bergerak-gerak dan membuatkan dia tidak selesa dan rasa rendah diri kerana bau nafas. So saya suggest Vita C utk masalah gusi bengkak tu..vit b complex utk lemah2 badan dan juga ostematrix (customer lelaki). Setelah seminggu, gusi bengkak telah menyusut dgn banyaknya..dan setelah sebulan, gusi bengkak, berdarah dan juga bau nafas telah tiada lagi. Alhamdulillah. Bukan sahaja untuk para wanita mengandung, ibu menyusukan bayi, insan terlebih berat badan..malahan untuk masalah gusi tidak sihat juga membantu...rupanya, sudah lama asyik menggunakan ubat kumur listerine laa...oral b laa..colgate la...tak dpt diatasi...Alhamdulillah..sudahselesai masalah itu. 
Kredit pic - http://healthierlife4uandme.blogspot.com
Alhamdulillah, menarik bukan? Sesuatu masalah ada jalan penyelesaiannya cuma kita yang kene berusaha berfikir dan berusaha mencari jalan untuk mengatasinya.

 kredit - http://healthierlife4uandme.blogspot.com


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...