Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Khamis, 26 Julai 2012

Performance Drink - Suppelement Wajib dibulan puasa ini untuk mengelak terhydrat

Salam semua, harini nak bercerita tentang kelebihan Performance drink, tambahan bulan puasa ni lagilah menjadi Hot Stuff utk ibu2 menyusu, yang aktif bersukan, lelaki yaang kerja berat & ramai lagi la, untuk mengelakkan badan daripada terhydrat.



Performance drink nie memang kesukaan saya lah, letak 1 jug dalam peti kejap je boleh habis tapi bulan puasa nie, tak boleh habis la. Performance drink merupakan sejenis minuman yang membekalkan tenaga secara berpanjangan dam mengelakkan badan daripada mengalami dehidrasi. Untuk makluman semua, Performance drink memang supplement wajib untuk bulan puasa.

Jom baca apa kelebihan Performance drink nie:

Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus. magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

Mencegah Pendehidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah pendehidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.

Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

♥ Membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi mengekalkan tenaga dan stamina harian

♥  Mengandungi OPTICARB - FORMULA KARBOHIDRAT EKSKLUSIF SHAKLEE yang membekalkan tenaga secara serta merta dan berpanjangan tanpa menggangu gula dalam darah.

♥  TIdak mengandungi perasa tiruan, pemanis, atau sebarang bahan pengawet tambahan

Siapa yang patut mengambil Performance drink
♥ Ahli sukan / individu yang menjalankan aktiviti lasak
♥ Individu yang banyak bekerja diluar atau berjemur dibawah panas matahari
♥ Individu yang sentiasa sibuk dan tidak dapat air yang mencukupi
♥ Anak2 deman digalakkan mengambil minuman ini bagi mengurangkan dehydration
♥ Ibu menyusu dan hamil
♥ Semua individu digalakkan ambik performance drink sepanjang puasa untuk memastikan badan kekal bertenaga dan tidak mengalami dehydration

Kesimpulannya, Performace drink ni lebih kurang macam 100plus la tapi Performance drink lagi bagus dari 100Plus kerana 100plus terdapat banyak kandungan gula yang tersembunyi dan tak sesuai diambil oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi. Berbeza dengan performance drink yang memang terbukti secara klinikal dan selamat diambil untuk semua golongan samada kanak2 dan orang dewasa.

kredit - Mommy Iskandar


** Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja ataupun dicampur bersama minuman lain..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
SMS - 0199517292
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...