Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 4 Jun 2012

Set Mempercepatkan Penghasilan Susu Ibu


Set mempercepatkan penghasilan susu ibu semakin mendapat tempat di kalangan ibu-ibu menyusu, alhamdulillah. Set ni (set B) mengandungi 3 vitamin2 penting – vitalea+ b complex+ vitamin C dan satu milk booster iaitu alfalfa. Manakala set E ialah semua kandungan set B, tambah satu Ostematrix (kalsium). Kenapa kena ada vitamin2 lain, tidak hanya milk booster saja? Kerana kami fokus pada kesihatan ibu secara menyeluruh, bukan sekadar mempercepatkan penghasilan susu. Boleh aje susu tak meriah berjuta2 lemon, namun pekat, berkrim dan lazat*! (*menurut testimonial)


Ini adalah Testimonial dari Pza, ibu yang sudah mencampur FM masa berpantang tapi gigih untuk menyusukan anaknya hanya dengan susu ibu. Beliau menggunakan set B + ESP
saya baru bersalin... sepanjang pantang, saya BF anak saya fully masuk hari ke 50 saya dah mula cmpurkan FM..rasa mcm kecewa gak... Tapi sekarang dah naik kerja, alhamdulillah tak guna FM..tapi susu tak de lah banyak, cukup2 je... Rasa respect tgk akk BF anak dengan EBM yang sgt banyak...
pam kat opis 2x sehari...jam 1030 pagi dan 400 ptg. guna pump manual. tak penah buat tendum pumping. bb selalu sekali minum 2oz setiap 2 jam sekali....1 hari pump dapat dalam 9-10oz. kalau pump banyak kuantiti sekali dapat tak la banyak kan
Selepas hampir 2 minggu mencuba shaklee disamping menambahkan kekerapan mengepam from 2-3x 1 hari, beliau sms dan beritahu berita gumbira...Tahniah Pza. Tu berkat kesabaran & kegigihan Pza.. u deserve girl!! Syukur Alhamdulillah... Semoga urusan pza dipermudhakan lagi dalam menjayakan penyusuan susu ibu.
As salam Alin
smalam pza pump dapat 16oz, alhamdulillah ;)
Intan menggunakan set E (Set B + Kalsium)
Before : sya seorang ibu yang bekerja jadi kena ada stok susu yang banyak tuk dihantar ke pengasuh. makin hari makin nampak mcm berkurangan jek pengeluarannye. klu ikut impian mmg nak meyusukan sendiri baby sampai 2 tahun.

After: setakat nie, pengeluaran susu boleh dimantainkan...at least x kurang dari sebelum nie... masa susu stat merundum, just dapat setakat 4oz jek sehari, tapi pas makan suplement, dalam 16oz.. alhamdulillah, rezeki tuk anak ada...
Dari Noorul

Alhamdulillah. Saya tak alami masalah setelah beberapa hari mencuba set E ni. Mungkin sebab sebelum ni pun saya memang pengamal makan vitamin, cuma shaklee saya baru mencuba.
Alhamdulillah, supply susu semakin banyak. Anak saya dah setahun, biasalah susu dah tak macam dulu. Sekali pam dapat 5oz, 3 kali pam dapat 10oz je masa kat tmpat kerja. Tapi memang cukup utk anak saya sebab dia minum 10oz je belah siang. Lepas saya mencuba Set E, susu menjadi lebih pekat dan berkat usaha tambah sesi pam, tambahan khasiat shaklee, dan doa, susu saya semalam sekali pam dapat hampir 8oz. Dah macam dulu2 semula. And dapat kumpul 15oz semalam. Tambahan 5oz dari biasa!!. Syukur2, saya dapat buat stok semula utk persediaan bulan puasa nanti. Dan anak saya habiskan susu dia (biasanya msti tinggal sikit, tak nak habiskan, mgkin susu sedap kot).. Alhamdulillah.

Itulah antara mereka yang telah merasai perbezaan setelah mengambil set breastfeeding Shaklee (set B mahupun Set E). Ada juga yang masih belum nampak hasil, dan masih menunggu2 petanda susu bertambah. Namun harus diingat, walaupun mengambil set ini, perkara2 lain harus dijaga, contohnya pemakanan sihat, pengambilan cecair, rehat, pengurusan tekanan, mengepam dan sebagainya. Ambillah set apa pun tapi kalau malas nak pam, kirim salam je lah.

Pokok pangkalnya bersabar, yakin dan banyakkan berdoa. Kalau banyak sangat doubt, like “Betul ke produk ni boleh banyakkan susu?”, “Boleh jadi ke bila aku ambil produk ni?”, “Jadi ke tak ni? macam tak jadi je..” meanwhile you are taking the produk, ianya lebih kurang macam berjalan tepi longkang lepas tu terjenguk2 ke dalam longkang dan bertanya diri sendiri “Boleh ke aku jatuh ke dalam longkang ni?” Silap2, tergelincir sikit, terus jatuh. Once dah beli, dah ambil, yakin, berdoa dan bertawakallah. Kami bukan Tuhan, dan produk ni pun bukan benda magik yang ajaib. Tapi bila kita dah usaha, kita yakin, kita berserah, Tuhan Yang Maha Adil tu akan bantu kita. Dia takkan biarkan hamba2-Nya yang berusaha gagal begitu saja. Mesti ada sebab kita tak berjaya. Yakinlah ya. Kalau seminggu belum ada hasil, cuba lagi untuk minggu berikutnya, berdoa, berserah.. insya-Allah Dia takkan biarkan kita tunggu lama. Banyakkan membaca ayat 1000 dinar.

Tindakbalas vitamin2 ni ke atas badan pun berbeza2. Macam Noorul, dia dah biasa ambil vitamins, jadi bila dia ambil set Breastfeeding, immediately hasilnya terus dapat. Sebab badan dia dah OK, sel dia dah tak perlu repair2 dah. Ada orang yang tak penah amik vitamin, makan merapu, rehat tak cukup, air tak minum sangat, jadi sel badan dia banyak yang rosak. Oleh itu kesannya lambatlah sedikit, sebab memerlukan masa untuk repair sel2 yang rosak tu. Tapi perubahan tu mesti ada, cuma kadang2 tak perasan sebab hanya fokus pada tambah susu saja. Antara perubahan pada tubuh selepas amik set ni:
  1. Healing crisis – badan rasa lemah, lesu, mungkin demam kerana proses nyahtoksin sedang berlaku –> jika ini berlaku, minum air banyak2 dan banyakkan berdoa.
  2. Badan rasa semakin cergas dan kurang lesu.
  3. Kulit rasa semakin licin dan cantik.
  4. Rambut semakin kurang gugur.
  5. Semakin bijak mengawal emosi, lebih tenang.
Jadi, mintak pantaulah keadaan diri, kalau rasa ada perubahan macam di atas, yes it’s taking effect lah. Tapi satu lah, ada orang yang tak boleh ambil alfalfa, iaitu mereka yang menghidap SLE. So jika anda ada SLE, set B or set E adalah tak sesuai.

Ape pun, set B or set E ni sesuai untuk semua breastfeeding mom, tak kira la susu kurang ke, susu terlebih ke, susu biasa2 ke kerana ia bukan mainly menambah susu, tapi menambah nutrisi dalam badan ibu. - credit to mommylyna, kak N , Alin

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit






Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...