Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 9 Jun 2012

Anda inginkan CAHAYA MATA? Sudah lama berkahwin tapi belum memperolehi anak? Jom tingkatkan kesuburan dengan Shaklee

Hari ni saya nak share tentang vitamin untuk meningkatkan kesuburan suami isteri. Setiap pasangan yang berkahwin, pastinya ingin mendapat zuriat mereka sendiri. Tambahan pula jika belum dikurniakan cahaya mata walaupun sudah lama berkahwin, pastinya akan merasa sedih. Walaupun rezeki anak Allah yang tentukan, tapi kita wajib berusaha kan?!

Untuk bakal pengantin dan yang baru berkahwin, vitamin ini juga sesuai untuk anda. Berikan persediaan kesihatan yang terbaik untuk memudahkan anda/ isteri anda hamil ;)

Nak tahu lebih lanjut tentang fungsi setiap vitamin untuk meningkatkan kesuburan? Jom kita baca kat bawah ni...thanks for shikin untuk sharing info.

Suplemen B Complex Shaklee lengkap dengan vitamin B6 (13.5mg), B12 (40.5mcg) dan asid folik (200mcg). Pengambilan asid folik bersama-sama dengan kehadiran vitamin B6 dan B12 amatlah disarankan bagi mengelakkan anemia yang boleh menyebabkan masalah kesuburan serta mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neural

Keistimewaan Vita-E Complex Shaklee adalah ianya lengkap dgn Selenium. Satu capsule sehari membekalkan 400IU vitamin E dan 10mcg Selenium. Vitamin E merupakan salah satu anti-oksidan ygdikatakan mampu menghasilkan sperma dan ovum yg lebih berkualiti.. Selenium pula membantu untuk memaksimakan penghasilan sperma dan menjadikan sperma bergerak lebih tangkas. 

Selain daripada itu, pengambilan Vitamin E juga membantu dlm kehidupan seksual suami dan isteri. Bagi suami, Vitamin E membantu suami lebih bertenaga, mudah teransang, mempunyai ereksi yg lebih lama serta mampu menghasilkan orgasma yg berkualiti. Bagi isteri pula, Vitamin E membantu menstabilkan  hormon seterusnya membantu meningkatkan daya seksualnya

Satu tablet Vita C membekalkan 500mg vitamin C. Vita-C Shaklee adalah jenis 'sustained release' di mana vitamin C akan dilepaskan secara perlahan-lahan dan tahan lebih lama di dlm tubuh badan. Vitamin C berfungsi sebagai anti-oksidan seperti Vitamin E dimana ia menjaga kuliti sel sperma. Sperma yg tidak tidak sihat dan tidak tangkas akan bermasalah utk bersenyawa dgn ovum

Mengandungi 28 vitamin dan mineral yg diperlukan oleh tubuh badan seorg dewasa. Pengambilan Vita-lea sebiji sehari boleh membantu meningkatkan taraf kesihatan secara menyeluruh. Jadi, suami dan isteri perlu melengkapkan kesihatn diri dengan mengambil multivitamin ini.

Gamma Linolenic Acid (GLA) adalah sejenis asid lemak Omega 6. Fungsi GLA untuk wanita adalah menstabilkan hormon serta mengawalatur kitaran haid. Seperti yg kita sedia maklum, kitaran haid yg stabil memudahkan wanita mengenalpasti waktu subur di mana peratusan persenyawaan dpt ditingkatkan. Selain itu, GLA berperanan memastikan cecair mukus di dalam serviks mencukupi dimana ia memudahkan pergerakan sperma ke uterus seterusnya ke tiub fallopian di mana ovum menanti untuk disenyawakan. Cecair mukus yg subur ini juga membantu sperma utk hidup di dalam tiub fallopian sehingga 5 hari, seterusnya meningkatkan kadar persenyawaan ketika ovulasi berlaku walaupun suami dan isteri tidak bersama dlm jangkawaktu tersebut.

----------------------------------
Di bawah ada testimonial yang BEST pengguna yang mengambil GLA untuk kesuburan ternyata mendapat hasil positif. Tahniah kepada 2 orang rakan kita yang telah berjaya mengandung! Tumpang gembira dan syukur tidak terhingga!
(credit permatacintaku.blogspot.com)


"Slm kak.sy nk kgsi brta y sgt mgmbirakn sy n suami.sy prgnt kak..tp sy blm pg bt scn ttp cyst sy tu.mdh2n cyst sy ni smkn plh.tp sy bnr2 xmygka sy prgnt kak.ms y dh lm sy tgu.nk tny,gla tu blh sy truskn mkn k kak?msh ad 4bj lg. folid acid bgs mkn ms prgnt kan kak?"

Customer ini juga mengalami cyst dan mengambil GLA Complex Shaklee untuk merawat cystnya. Tapi result untuk cyst belum lagi diketahui. Kita tunggu respon darinya bila beliau pergi scan nanti ye!Jika cyst ini juga hilang maka bertambah-tambah la syukur kerana dia mendapat 2 kebaikan dari GLA ini. 

Jom tengok perkongsian tersebut:



Dalam gambar tersebut ada lagi seorang customer  yang juga berjaya mengandung. 

GLA Complex Shaklee sangat mengagumkan!

kredit - mamacergas.com

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...