Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 24 Februari 2012

Performance Drink – Atasi Masalah Semasa Travelling

Ibu-ibu yang biasa travelling macam saya (saban minggu kalau tak ada kerja di KL saya akan ke luar daerah) mungkin akan hadapi salah satu dari perkara di bawah:
  • kurang minum air dalam perjalanan.
  • sering berhenti kerana kerap nak buang air (terutama air kecil).
Akibatnya:
  • merasa sangat letih.
  • susu menjadi kurang.
  • anak jadi kuat meragam.
  • rasa tak sihat selepas perjalanan.
Bab penat, tak sihat tu biasanya bearable, tapi yang selalu jadi masalah ialah bila susu jadi kurang. Bila susu kurang, anak pun jadi crancky dan tak berapa seronok. Ibu pula yang stress jadinya.
Jadi apakah penyelesaiannya untuk hal ini?

Performance Drink!
performance drink
Inilah teman perjalanan saya. Segelas sebelum bertolak, bawa bekal dan bawa satu canister dalam kereta, untuk persediaan.

Buat suami juga segelas sebelum bertolak, agar sentiasa bertenaga untuk memandu.
Kalau tak memandu pun minum segelas, agar badan tak lesu sepanjang perjalanan.

Apakah keistimewaan Performance Drink?
  • Mengurangkan kehilangan bendalir dalam badan
  • Mengekalkan tahap glukosa darah untuk mengekalkan output tenaga yang kuat dan meningkatkan stamina
  • Meningkatkan daya tahan untuk prestasi yang lebih baik
  • Tiada perisa tiruan, pemanis atau pengawet.
Kadar elektrolit dalam Performance Drink adalah sangat padan dengan keperluan tubuh kita.





Banyak atlet bertaraf dunia seperti Gary Hall Jr., Mia Hamm, Kent Bostick, Laura Dias, Carly Piper, Shannon Porges, Pasukan Ski AS dan US Snowboarding menggunakan Performance Drink. Angkasawan NASA juga menggunakan Performance Drink dalam ekspedisi mereka.

Performance Drink Shaklee juga telah membantu kejayaan pelbagai project seperti Mount Everest Expedition, Daedalus Project, Perlumbaan Kerusi Roda, Lumba Basikal, Ekspedisi Kutub Utara dan Pemain Bola Sepak.

Ini menunjukkan produk Shaklee (Performance Drink) sangat berkesan untuk mengatasi masalah yang dihadapi oleh atlit2 ni (kepenatan, kelesuan, dehidrasi..) iaitu simptom2 yang sama kita hadapi semasa travelling.

Nak prepare Performance Drink ni pun senang, cuma bancuh dalam air sejuk saja, dan rasanya pun sedap. Rasa oren.

Sesuai juga untuk perjalanan jauh, hari yang panas, ketika demam/tak sihat, kurang minum air, puasa dan untuk jemaah Haji & Umrah memang sesuai sangatlah.

Sekarang ni musim cuti sekolah, ramai yang balik kampung, pergi bercuti malah menjadi ‘hos’ kenduri kendara kan. Memang sesuai sangatlah sediakan Performance Drink ni sebagai minuman (minum sendiri la, jangan pula dijamu tetamu kenduri :D). Tak kiralah lelaki atau perempuan, maklumlah kalau kenduri-kendara kan letih. Especially kalau ibu menyusu, jadikanlah Performance Drink ni teman baik anda :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...