Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 1 Februari 2012

Untuk Bakal Pengantin / Raja Sehari - Kecantikan itu bermula dari dalam.


Siapa tak nak kelihatan cantik di hari perkahwinan? hmmm, takde rasanya. Hari bersejarah ini, pastinya akan diabadikan dalam hidup - pengalaman seumur hidup kan. Kenangan pasti akan disimpan hingga ke anak cucu. Lumrah manusia suka akan kecantikan. kalau tak cantik dimata orang lain, mesti nak rasa cantik dimata dan dihati pasangan kannnn? Saya percaya kecantikan itu bermula dari dalaman. Tak guna jugak, pakai make up cantik-cantik tapi bila nak tidur, dirumah, kita buang make up nampak segala cela.... eh! eh! kang pasangan ingat orang lain! hihihi... so, biar lah cantik dikala make-up pengantin, cantik juga bila tak make up! Original gitu... :).

credit

Bagaimana nak nampak cantik berseri meskipun make-up ditanggalkan? Ya, ianya bermula dari dalam! Seperti yang kita tahu, kebanyakkan masalah jerawat ketika remaja berlaku kerana perubahan hormon. Ya, pasti ada penyelesaiannya. 
 
Supplement dibawah dicadangkan untuk pengantin perempuan, membantu badan kekal sihat & menstabilkan hormon.

Gambar Ehsan dr Elaila

Bagi yang bekerja terutama bakal suami, pastinya anda perlukan tenaga berterusan dan sentiasa kekal cergas dan sihat - Nampak hebat dipejabat, Hebat di samping isteri & keluarga.


Gambar Ehsan dr Elaila

Dapatkan set diatas dengan konsultasi percuma sekarang.

Hubungi saya :

Email Yahoo :pokoksena85@ yahoo.com
SMS : 019-9517292

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...