Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 25 Februari 2012

Energy Booster – Vitamin Untuk Tambah Tenaga


Apa yang anda biasa lakukan untuk tambah tenaga? Dan apa yang menyebabkan seseorqng kehilangan tenaga?

Umum tahu untuk mendapatkan tenaga kita perlukan makanan – sumber makronutrient. Namun tahukah anda badan kita memerlukan vitamin untuk menjana tenaga dari makanan?

Tubuh kita tidak boleh membina vitamin sendiri, justeru ia memerlukannya dari makanan. Namun sayangnya, selain dari diet yang tidak seimbang, makanan ‘berzat’ yang kita makan tu kehilangan zatnya setelah melalui pelbagai proses.

Kesan kekurangan vitamin membuatkan badan menjadi lesu, mudah diserang sakit, etc. kerana badan kita perlu bekerja keras untuk membuat kerja yang mudah2, misalnya menukarkan makanan kepada tenaga. Akhirnya sistem badan kita menjadi lesu.

Jadi, apakah vitamin yang penting untuk melakukan kerja ini? Ya, itulah vitamin B Complex for BOOSTER! Vitamin B Complex yang terdiri dari 8 jenis vitamin B adalah amat penting untuk sintesis tenaga, dan menurunkan berat badan sebab,.. bila dah bertenaga tu mesti tak susah nak buat senaman, kan?

8 vitamin dlm Vitamin B Complex bekerja bersama2 untuk menghasilkan tenaga dari makanan kita. Ia menjaga semua mekanisma penghasilan dan pengedaran tenaga ke seluruh sel. Vitamin B complex juga adalah vitamin penenang… Bila tak stress & penat, fikiran pun lapang ^__^

Cukupkah dengan Vitamin B Complex saja?

Untuk melengkapkan lagi sebaiknya gandingkan vitamin B Complex dengan vitamin & mineral di bawah:-

–Vita-Lea (Multivitamin)
–Vita-C
–Ostematrix
–Zinc
–Energizing Soy Protein ( Hot Selling)
–Performance Drink
–Cinch Energy Tea Mix

Jangan lupa menjaga pemakanan & hubungan dengan Tuhan!
Pastinya lebih tenang dan senang apabila kita memberikan tubuh & jiwa kita makanan yang sepatutnya :)




Hubungi saya untuk membuat pesanan ya dan harga yang menarik..

Credit -  Mommy Lyna

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...