Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 28 Disember 2011

Total Wellness Connection.



Sila emailkan kepada pokoksena85@yahoo.com untuk dapatkan value added pembelian anda. Sekiranya anda berminat, boleh dapatkan dengan harga yang dipaparkan.


Sesuai untuk seisi keluarga. Sesuai untuk ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anak, mereka yang perlukan diet yang seimbang.Kebaikannya ialah membantu anda berasa lebih bertenaga, membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh, menguatkan sistem imun anda dan membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku tulang dan otot yang sihat.

Sesuai untuk seisi keluarga. Sesuai untuk ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anak, mereka yang perlukan diet yang seimbang.Ianya dalam bentuk serbuk dan perlu dibancuh untuk menjadi air. Sangat sesuai untuk mereka yang tidak menggemari menelan pil.

Gabungan 3 vitamin ini untuk menguatkan sistem imun, awet muda, melambatkan proses penuaan dan meningkatkan taraf kesihatan.



Kebaikan vitamin ini ialah untuk membantu melegakan simptom senggugut dan monopos, menggalakkan kulit yang cantik, menggalakkan tulang yang kuat, membantu mengurangkan risiko jantung dan melegakan sakit2 sendi.


Kebaikannya ialah memelihara kesihatan prostat, meningkatkan tenaga dan kesihatan badan, meningkatkan stamina badan, memelihara jantung yang sihat, membantu mengekalkan tekanan darah normal dan mengawal tahap kolesterol yang sihat.


Kebaikan Vivix ialah memelihara kesihatan keseluruhan, membantu anda berasa lebih bertenaga dan menguatkan sistem imun.

credit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...