Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Jumaat, 30 Disember 2011

Jalan Penyelesaian Bagi Masalah Sendi...

Menghadapi masalah arthritis (masalah radang sendi)...paling N tekankan ialah 'kewajipan mengambil omega utk masalah sendi ni' selain dr pengamalan ostematrix (kalsium magnesium)...


So, inilah supplement yang rasakan sangat2 sesuai bagi mereka yang menghadapi masalah sendi :-

Gambar ihsan dr :
 









1) Ostematrix - Sekilas fakta mengenai ostematrix:-

a) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal*
b) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf*
c) Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti  

perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.*
d) Membina tulang dan gigi yang kuat
e) Mengurangkan risiko osteoporosis




2) Omega Guard - Sekilas fakta mengenai Omega (Minyak Ikan):-


Orang Eskimo jarang mengalami artritis reumatoid kerana mereka banyak makan ikan. Orang Jepun juga mengamalkan diet yang mengutamakan ikan. Itu sebabnya kes artritis (sakit sendi) di dua negara itu jauh lebih rendah berbanding negara lain.

Kajian menunjukkan bagi pesakit yang mengalami artritis reumatoid ringan, pengambilan minyak ikan kod boleh mengurangkan keperluan ubat anti-keradangan bukan steroid (NSAIDs).


Minyak ikan kod yang kaya dengan asid lemak Omega-3 penting untuk orang dewasa yang mengalami artritis dan masalah lain yang berkaitan tulang. Penggunaan asid lemak Omega-3 boleh mengurangkan pengeluaran bahan kimia yang menyebabkan keradangan sendi.


Bagi pesakit arthritis, keradangan adalah seperti pisau bercerancang kerana enzim boleh menyebabkan masalah serius. Keadaan ini berbeza pada orang sihat kerana enzim tidak aktif. Di samping mengurangkan pengeluaran bahan kimia yang menyebabkan keradangan, asid lemak Omega-3 boleh merendahkan risiko kerosakan rawan.



Artritis reumatoid adalah penyakit sistem imun yang menyakitkan, menyebabkan pesakit berasa tidak selesa dan mengalami bengkak pada sendi, saraf, otot, tendon, pembuluh darah dan tisu perantara di dalam badan.

Artritis reumatoid boleh menyerang individu tanpa mengira peringkat umur, tetapi kebanyakannya membabitkan kumpulan usia antara 25 hingga 40 tahun. Ratusan ribu penduduk di United Kingdom, termasuk kanak-kanak, mengalami masalah ini.


 3) Performance Drink - Sekilas fakta mengenai PD:-


Pesakit sendi atau radang sendi seharusnya mengamalkan pengambilan air yang banyak bagi memastikan cecair dan bendalir dalam badan sentiasa seimbang. Oleh itu, PD yang di datangkan dengan formula opticarb sangat2 membantu dalam memastikan kandungan gula dalam darah seimbang dan cecair dalam badan sentiasa mencukupi.

Dan bagi kalian yang memang agak sukar nak mengamalkan air pada tahap yang di kehendaki oleh tubuh badan, PD adalah jalan penyelesaiannya!!!


Anda ada masalah yang sama???Atau ibu bapa atau saudara mara yang menderita sakit sendi seperti ini???Ingin mencuba???Sila sms ummi di 0199517292 atau email ummi di pokoksena85@yahoo.com...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...