Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 20 Disember 2011

Khasiat VIVIX : Kekal Sihat, Bertenaga dan Awet Muda



Hmm..rasanya sesuai sangat la untuk mula amalkan pengambilan VIVIX ye. Umur persaraan dilanjutkan ke 60 tahun mengikut SBPA (Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam). Harap-harap sehingga mencapai umur itu, dapatlah memberikan servis sebaiknya. Harap-harap tidak la jari-jemari ni, terketar-ketar menaip, ingatan ni asyik-asyik lupa ;b

Secara peribadi saya lebih bersetuju sekiranya umur persaraan sekitar 55 tahun dan sekiranya khidmat masih diperlukan dan kudrat masih ada, perkhidmatan disambung secara kontrak dan sebagainya. Itu lebih molek berbanding memberi opsyen menamatkan perkhidmatan kerana sakit =) Tambahan lagi memberi peluang untuk meluangkan masa dengan keluarga dan anak cucu disamping menambah amal ibadat..bekalan setelah ajal menjemput.

Tujuan sebenar entry ini sebenarnya nak cerita pasal Vivix =) tapi ambil kesempatan juga tentang SBPA yang sedang hangat diperkatakan terutama oleh penjawat awam. Ye la, perlukan kesihatan yang baik untuk bekerja dan memberi perkhidmatan cemerlang kan? Saya kongsikan khasiat Vivix yang dipetik dari blog Mommy Lyna.



Vivix merupakan produk terbaru Shaklee yang baru sampai ke Malaysia tahun lepas. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Siapa yang memerlukan Vivix? Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.
Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.
Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

vivix shaklee cell defense

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

shaklee vivix cell energy

3. Memperbaiki sel (cell repair)

shaklee  vivix cell repair

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)

vivix shaklee cell performance

gambar ihsan VitaminBest Deal
Nikmatilah special offer, especially sekiranya anda berhasrat nak menjana pendapatan dari rumah. Beli 2 botol Vivix dapat membership shaklee percuma!!
Gambar Ihsan dari Mommy Lyna

PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung dan menyusukan anak.
Hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang – suami, isteri (kecuali yang mengandung dan menyusukan anak), ibu, ayah, mentua.. malah kepada diri sendiri.. tak nak ke jadi cantik dan sihat macam Ayu Raudhah :>
Dipetik dari http://baliklah.blogspot.com

Cepat, jangan lepaskan peluang !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...