Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 26 Februari 2013

11 Manfaat Omega 3 untuk Kesihatan Wanita




Kita sedia maklum yang Omega-3 diperlukan oleh janin dalam kandungan, kanak-kanak yang sedang membesar. Tapi adakah terdapat manfaat minyak ikan yang eksklusif untuk wanita? Ya, semestinya! Dan manfaat minyak ikan untuk wanita boleh membuat hidup wanita tersebut secara mendadak akan menjadi yang lebih baik. Anda akan menjadi lebih gembira dan sihat. Bukankah itu impian setiap wanita?


Yang pasti jika anda mengambil supplemen minyak ikan Omega-3 anda daripada sumber yang tulen dan berkualiti tinggi, anda akan mendapat manfaat omega 3 yang terbaik untuk tubuh badan.

Mengapa minyak ikan tulen begitu berbeza daripada sumber omega-3 yang lain? Kualiti omega 3 minyak ikan adalah sumber terkaya dan terbaik EPA, DHA dan DPA - tiga Omega 3 asid lemak yang terbukti dalam kajian penyelidikan saintifik demi kajian untuk menghasilkan omega berikut menakjubkan 3 faedah.


Minyak Ikan Omega 3 dan Manfaatnya untuk Wanita


1. Perlindungan terhadap kanser payudara: 

Kajian menunjukkan wanita dengan pengambilan  asid lemak minyak ikan yang tinggi mempunyai sehingga 50% peluang kurang mendapat kanser payudara, yang adalah satu kebimbangan utama bagi kebanyakan wanita. DHA adalah semulajadi anti-radang yang menghalang transformasi selular dan membunuh sel-sel kanser.




2. Memberikan keselesaan ketika waktu senggugut: 

Gejala PMS yang tidak menyenangkan sering terhasil akibat daripada ketidakseimbangan asid lemak. minyak ikan Omega-3 melegakan sakit bulanan dan kekejangan yang dikenali sebagai dysmenorrhea.

Info lanjut tentang PMS --- KLIK SINI

3. Meningkatkan kesuburan: 

Kajian menunjukkan bahawa kemandulan secara langsung berkaitan dengan jumlah minyak ikan yang anda makan. Minyak ikan menyeimbangkan hormon, meningkatkan tahap hormon dan meningkatkan aliran darah ke rahim. Lagi tinggi dos asid lemak Omega-3 yang anda ambil, lebih besar kemungkinan anda untuk hamil.


4. Bayi yang sihat: 

minyak ikan adalah penting untuk diet kehamilan yang sihat, memudahkan aliran darah yang sihat plasenta dan pertukaran nutrien dan oksigen antara ibu dan bayi dengan lebih cekap.


5. Pencegahan Preeclampsia : 

Tekanan darah tinggi semasa mengandung, yang dikenali sebagai preeclampsia, boleh menjadi sangat berbahaya.  Asid lemak dalam minyak ikanOmega 3 membantu mengekalkan tekanan darah yang sihat dan mengurangkan sebarang risiko kesihatan bagi kedua-dua ibu dan anak.


6. Bayi usia matang: 

Asid lemak minyak ikan juga mengurangkan bahaya kelahiran pra-matang. Ini memastikan semasa peringkat kehamilan  paru-paru bayi telah terbentuk sepenuhnya dan mencapai berat lahir yang sihat.


7. Perkembangan otak bayi: 


Otak seorang kanak-kanak adalah amat bergantung kepada asid lemak yang ditemui dalam minyak ikan omega-3. Sebagai contoh, DHA telah dijumpai untuk memastikan perkembangan otak yang betul dan untuk meningkatkan kecerdasan kanak-kanak. Ia juga memperbaiki penglihatan dan pembangunan kemahiran motor.


8. Kurang kemurungan selepas bersalin: 


Kajian menunjukkan wanita dengan pemakanan minyak ikan yang lebih tinggi  mengalami  kurang kemurungan yang ketara selepas bersalin. Ini bermakna masa yang lebih baik bagi kedua-dua ibu dan bayi.


9. Masalah menopaus diminimumkan: 

Dengan sangat meningkatkan keseimbangan hormon, asid lemak minyak ikan boleh secara mendadak mengurangkan gejala menopaus, seperti hot flashes dan perubahan mood.


10. Perlindungan terhadap osteoporosis: 

Mempunyai tahap yang tinggi asid lemak minyak ikan telah ditunjukkan untuk mengurangkan risiko anda mendapat osteoporosis, yang merupakan risiko yang tinggi terutama bagi wanita selepas menopaus.


11. Mengurangkan risiko penyakit jantung: 

Penyakit jantung membunuh lebih ramai wanita awal daripada apa-apa penyakit lain, termasuk kanser payudara. Dan bahaya penyakit jantung di kalangan wanita meningkat selepas menopaus. Omega 3 minyak ikan dengan EPA, DHA dan DPA adalah pertahanan terbaik anda.


Ingin tahu bagaimana untuk menurunkan trigliserida, kolesterol dan darah rendah tekanan secara semulajadi? Minyak ikan telah ditunjukkan untuk melakukan semua perkara ini untuk membantu anda mencegah penyakit jantung di langkah mudah. Minyak ikan yang tulen, semulajadi, berkualiti tinggi semestinya Omega Guard!

Kredit- http://www.cantiksihatsemulajadi.com/


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS / Whatsapp - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...