Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 17 Mac 2012

BAGAIMANA OMEGA 3 FATTY ACID MEMBAKAR LEMAK ANDA?

Gambar ihsan dr Mama Chrysalis


Selama ni kita selalu didedahkan yang minyak ikan baik untuk otak..Tapi tahukah anda bahawa minyak ikan juga membantu anda dalam pembakaran lemak??

Di dalam Omega Shaklee, mengandungi OMEGA fatty acid yang dilengkapi dengan DHA dan EPA.. Dan bagaimana ia membantu anda membakar lemak?? Jom kita tengok..

''Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids, are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can't make them.''

'' Suplemen minyak ikan boleh membantu mereka yang mengalami berat badan berlebihan dan mereka yang mempunyai tekanan darah tinggi untuk menurunkan berat badan. Menurut National Institutes of Health. Omega-3 asid lemak atau asid lemak poli-taktepu dijumpai dalam minyak ikan. Mereka dianggap penting untuk diet anda kerana tubuh kita tidak boleh menghasilkannya sendiri.''

Jom kita lihat bagaimana OMEGA ini berfungsi sebagai pembakar lemak...
*****************************************************
1- Lemak omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik kepada hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis)

2- Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk menyekat selera makan anda dan membuat anda kurang makan supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan anda.

3- Leptin meningkatkan kadar metabolisme anda dengan meningkatkan output tiroid. (tiroid menyelaraskan metabolisme anda)

4- Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga.


So.........Jika badan anda tidak memberikan tindak balas yang baik untuk Leptin maka anda akan mudah menjadi lapar dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak daripada ditukarkan kepada bentuk tenaga...Sebaiknya, anda boleh mengambil Omega-3 Fatty Acid untuk membantu badan anda memberikan respons yang lebih baik untuk Leptin supaya anda boleh meningkatkan metabolisme pembakaran lemak anda...

Dan.....yang anda harus tahu...
**************************
1- Lemak omega-3 terdapat dalam ikan salmon, flaxseeds, kacang, makanan tambahan Omega-3 dan terdapat 79 jenis makanan lagi yang mempunyai sumber lemak Omega-3..


3 Cara Lain Omega-3 Lemak Membantu Anda Menurunkan Berat Badan
****************************************************
♥Lemak omega-3 membantu anda mengawal rasa lapar anda dengan menstabilkan paras gula dalam darah anda
♥Satu kajian di Australia menunjukkan bahawa apabila orang ramai mengambil Omega-3 lemak semasa program senaman, ia membakar lebih banyak lemak berbanding orang yang tidak mengambil Omega-3 lemak asid dan orang yang menjalankan & mengambil jenis lemak yang lain dan ...

♥Kajian yang dilakukan di Jepun & republik Czech mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak jahat di dalam badan dan kajian-kajian yang sama mencadangkan lemak Omega-3 menggalakkan pembakaran lemak dengan lebih baik.


Testimoni
Mama Chrysalis

**Melalui pengalaman saya sendiri, saya telah mula ambil omega ni dalam 3 minggu yang lepas..Memang nampak ketara dari segi kuantiti nasi yang saya ambil..Kalau dulu, makan malam tak sah kalau tak makan 2 pinggan nasi...Tapi sekarang saya mampu kenyang dengan hanya satu senduk nasi sahaja...Dan yang paling best lagi...Baju saya masa nikah 2 tahun lepas, dah elok jek muat tersarung pada badan saya..Kalau dulu, ketat tang punggung dengan perut...Cuma belum turun berat...Yelah, bukan mudah nak singkirkan lemak yang sebati dalam badan ni kan..dah dekat 10tahun lemak ni duk dalam badan..Takkan sebulan jek boleh hilang..Kena sabar dan istiqamah la kan??Yang penting, saya sangat happy sekarang....:-)

Dan, harus diingat, pengambilan Omega Guard mestilah disertakan dengan corak pemakanan yang sihat dan terkawal, senaman yang konsisten serta pengambilan air masak dan buah-buahan berserat yang banyak untuk kesan yang lebih optimum...**


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Rujukan : nowloss.com, livestrong.com & mycutekids-myinspiration.blogspot.com


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...