Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Khamis, 29 Mac 2012

Bacaan Gula Turun Dari 24 Ke 9! (Testimoni Diabetes)



Sepanjang menjalankan bisnes Shaklee secara online, saya sememangnya jarang bertemu customer kerana segala urusan penghantaran produk diuruskan menggunakan khidmat national courrier (PosLaju/ CityLink/ GDex). Jika bertemu customer pun, biasanya saya berjumpa dengan customer yang muda jelita, ataupun diwakilkan oleh suami mereka.

tq to genkimomma.net for sharing info & testimonie

Namun, tanggal 4 Mac 2012 merupakan pertama kali saya berpeluang untuk bertemu dengan customer warga emas, iaitu bapa kepada salah seorang loyal customer saya, Puan Aznie. Pakcik ini menghidapi kencing manis, dan telah mencuba pelbagai produk di pasaran untuk merawat diabetes tersebut. Namun, hasilnya kurang menggembirakan.

Panggilan telefon dari Aznie pada pagi 4 Mac tue memang mengejutkan saya kerana beliau sanggup datang dari Gemas ke Nilai (hampir 2 JAM perjalanan!), semata-mata untuk self-pick up Shaklee Fiber Unflavored buat ayahnya. Beliau risau kerana bacaan gula ayahnya naik dengan mendadak dan amat tinggi, iaitu 24!

Jujurnya, saya tambah terkejut apabila melihat pakcik ini turun dari kereta. Pengalaman pertama buat saya memberi konsultasi secara terus kepada warga emas (selain daripada ibu & ibu mertua lah), dan pastinya tidak saya lupakan sampai bila-bila!

Selepas seminggu, saya bertanyakan kepada Aznie tentang keadaan ayahnya...

"ade kak dr 24 trun jd 16 kna byk gak trun tp ayh ambil 3 kali sehari, coz ambil 2 kali tu x berhasil nk tgu smgu ni trun lagi x bacaan gula tu" -Aznie, 12 Mac.


"3 kali sehari 1 teh fiber kak, mugkin yah sy dah berumur tu lambt skit darah nk trun, ari ni bacaan da jd 9 sblm bfst, alhamdullah kak, kalau ada produk yg lebih kurang mcm fiber yg ayah sy amik tu akak bg tau ye terima kasih byk2 ka arnie.." -Aznie, 14 Mac.


Alhamdulillah, syukur kepada Allah!

Sekali lagi ingin saya ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Aznie di atas kesudiaannya drive jauh-jauh selama 2 JAM untuk mendapatkan stok Shaklee Fiber Unflavored dari saya, demi ayah kesayangan!

Uniknya, itu merupakan stok terakhir Shaklee Fiber Unflavored yang ada di tangan saya, dan sudah pastinya menjadi kenangan manis sepanjang menjalankan bisnes online Shaklee ini. Seperti ramai yang sudah maklum, penjualannya telah ditamatkan di atas sebab-sebab tertentu.

Semoga lepas ini akan ada produk yang setanding atau lebih baik dari Shaklee Fiber Unflavored yang mempunyai permintaan tinggi ini... Insya Allah! (^_-)

*
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...