Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 2 Ogos 2011

Shaklee ESP Menganjalkan Payudara!!!






Salah satu minuman rutin harian saya ialah ESP drinks (bancuhan air Energizing Soy Protein)!

Ramai yang ingat minum ESP ini waktu BreastFeeding sahaja, kerana ia bertindak sebagai penggalak susu (milk booster). Namun, ramai juga yang tidak tahu bahawa Soya juga mempunyai pelbagai khasiat dan sewajarnya diteruskan pengambilannya pada kadar yang di syorkan.

Namun, jangan overdose, ya! Boleh email kepada saya untuk konsultasi percuma, ataupun rujuk kepada Shaklee Distributor anda untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang tatacara pengambilan Shaklee ESP yang disarankan.

Ada yang risau jika minum ESP, berat badan akan bertambah! Sebaliknya, tanpa diketahui, Shaklee ESP memabantu anda mengawal lapar (control hunger pang!) kerana ia memberikan sumber tenaga pada kadar tetap ke dalam badan kita.




Berita baik untuk wanita!!!

Selain dari mencantikkan kulit wajah secara khususnya, dan kulit secara amnya, ESP turut memberikan tenaga berpanjangan, dan yang lebih seronok, membantu menganjalkan payudara! Seperti yang diketahui, payudara tidak mempunyai tulang, sekadar tisu dan otot di dada. Maka, pastinya sumber Protein yang baik mampu menganjalkan lagi tisu-tisu dan otot-otot di sekitar dada. Nahhh, berbaloi bukan teruskan pengambilan ESP walaupun sudah tidak lagi menyusukan si comel?

credit GenkiMomma


Boleh baca lebih lanjut mengenai ESP di:
  1. Soya Protein dan Shaklee ESP
  2. Pelbagai Kelebihan Shaklee ESP
  3. Risiko Kekurangan Protein
  4. Sesua utk ibu Menyusu & Mengandung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...