Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Rabu, 17 Ogos 2011

Nak Kulit Cantik Berseri untuk raya nie??

Gambar Hiasan Sahaja dr Mr Google

Testimoni Puan S
" Saya amik vitamin ni sebab period saya tak teratur. Tapi siapa sangka lepas makan vitamin ni, suami dan keluarga mertua puji kulit saya makin cantik. Bukan nak puji diri sendiri tapi saya memang dapat rasakan perubahan yang ketara amik vitamin ni. Dulu makan vitamin E pun tak nampak ketara seperti sekarang. Terima kasih kak N" (Puan S)

credit to Kak N ,
Hadha

Asalnya Puan S ni consume vitamin tersebut untuk membantu menyeimbangkan semual kitaran haidnya yang kurang teratur, atau dalam ertikata lain, menyeimbangkan semula hormon di dalam tubuhnya. Namun, seperti biasa, pengambilan apa-apa vitamin pun akan memberi kesan "2 in 1" kepada pengamalnya.

Vitamin ini akan memberi kesan seawal 7 hari untuk dilihat kepada wajah, dan selewat-lewatnya 21 hari.

Nah! Sempat lagi kan nak tampil jelita pada hari raya ni? ;-)

Jika anda berminat nak tahu rahsia Puan S, jangan segan-segan hantar email kepada saya (pokoksena85@yahoo.com) dengan tajuk "Saya Mahu Cantik!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...