Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 28 Januari 2012

Protein berhasil untuk boost up susu ibu

"tapikan memang ada beza bila ambil ESP tu dengan bila tak ambil. Kuantiti susu bertambah 1aun dari jumlah biasa untuk sekali perahan."








Energizing Soy Protein Shaklee adalah antara hot seller di kalangan para ibu. Sebabnya selain memberi tenaga dan rasa kenyang(sesuai untuk berdiet), ESP juga secara tidak langsung membantu boost up milk production kerana protein memainkan peranan penting dan adalah komposisi utama dalam susu ibu itu sendiri.

Selalunya komen para ibu, breast akan cepat penuh dan bersedia untuk diperah. Yang minum sebelum tidur pula dan tak biasa susu banyak, baju akan basah masa tidur.

Namun, tidaklah hasil ini diperolehi oleh 100% yang mencubanya. Ini adalah berdasarkan feedback kebanyakkan ibu yang telah mencuba dan merasainya. Namun, kita kenalah terus berusaha. InsyaAllah ada yang serasi dengan badan kita. Usaha berterusan dan sentiasa positif adalah antara kunci kejayaan dalam apa jua perjuangan termasuklah dalam misi penyusuan susu ibu.

Nak cuba ESP yang best ni? Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Lebih banyak info tentang Energizing Soy Protein klik sini
credit 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...