Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 29 November 2011

Sihat Berseri Dengan Shaklee Meal Shakes!


Bagi yang berasa sukar untuk minum Shaklee ESP atau makan Shaklee Vita-Lea, anda boleh mencuba Shaklee Meal Shake yang sungguh lazat - multivitamin dalam bentuk serbuk yang lengkap dengan protein dan fiber!!!

gambar ihsan dr Genkimomma

Cara bancuhannya pun sangat mudah, hanya campurkan secawan susu rendah lemak dan meal shake, dan anda boleh mendapat satu hidangan yang lengkap dalam secawan Meal Shake. Sangat sesuai untuk anda yang bekerjaya dan tidak berkesempatan untuk mendapatkan sarapan yang sempurna di pagi hari! Serious, sedap!

Sejak dah berhenti work-and-pump nie, saya lebih suka minum Meal Shake berbanding ESP kerana boleh berkongsi dengan seisi keluarga. Tak sangka, terdapat perubahan positif yang boleh dilihat oleh orang sekeliling. Ini testimoni yang saya kongsikan di forum diskusi customer Shaklee kami:

Bagi ibu-ibu yang menyusu, boleh juga amalkan Shaklee Meal Shakes ini jika anda sukar nak minum ESP, dalam membantu penyusuan anda. Seperti biasa, saya akan berikan personalized jadual & tips pemakanan untuk anda nanti.

Owh ya, keistimewaan Shaklee Meal Shake ini, selain daripada rasanya yang enak serta bau yang harum, anda boleh kongsikannya dengan ahli keluarga yang lain terutama untuk anak-anak berumur setahun ke atas yang cerewet dalam memilih makanan (fussy-eater).

Nanti saya kongsikan bagaimana anak dara saya kekal "bulat" walaupun dia hanya makan ayam goreng dan sup tom yam sahaja setiap hari (she dislikes Nasi!).

Hmmm, besar kemungkinan satu canister Meal Shake ini hanya tahan untuk sebulan dua ajer tawww... (^_-)

So, jom dapatkan dari kami sekarang. Harga Shaklee Meal Shake per kanister ialah RM123.75 (WM), RM141.25 (Sabah & Sarawak). SMS 0199517292 or email pokoksena85@yahpoo.com

 Sekiranya anda berada berdekatan dengan cawangan Shaklee di Wangsa Maju, Shah Alam, Johor Bahru, Kota Bharu, Seberang Jaya atau Kota Kinabalu, dan ingin walk in sendiri ke Shaklee Branches ini, silalah SMS ke 019-9517292 terlebih dahulu agar anda tidak terlepas untuk menikmati harga istimewa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...