Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Selasa, 11 Oktober 2011

Vitamin Shaklee boleh hilangkan parut jerawat dan kuatkan antibodi badan

Testimonial dari Wani yang telah setia menggunakan B Complex, Vitamin C, Vitalea, Alfalfa dan Vitamin E. Untuk pengetahuan umum, vitamin yang senonim dengan kecantikan adalah A, C dan E. Wani telah mengambil sebahagian darinya dan supplemen untuk kesihatan yang asas lain juga. Jom baca!

Buat pengetahuan korang semua aku dah consume
supplement ni sejak zara berumur 6 bulan until now

Tapi baru-bari nih dekat 2 bulan aku tak consume
sbb budget ciput huhu..
aku suka beli set besar sbb lagi jimat
Semalam baru aku consume balik




Banyak manfaat yang aku dapat sejak makan supplement nih
Antara yang paling nampak kesannya,
bekas jerawat kat muka aku hilang!
kalau korang tak caya leh tengok gambar aku kat bawah






nampak improvement nya kan..

Dalam minggu ni Zulfaa demam dan batuk berkahak
dah seminggu berlarutan
makan PCM pun tak jalan
Macam2 ubat dah aku bagi

Then baru aku sedar
sepanjang aku consume shaklee ni
Zulfaa tak pernah demam pun
Bila aku berenti, tak semena-mena
sakit dia datang
Aku rasa memang ada logiknya jugaklah


Credit

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...