Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Isnin, 17 Jun 2013

Masalah kurang selera makan?? Picku eater?? Meal shake adalah jawapannya

Ramai ibu yang mendapat tahu tentang mealshake bila anak2 ada masalah kurang selera makan.. nak susah nak makan.. pasti en. google laju je search tentang mealshake nie kan.. masalah kurang selera makan di kalangan si manja memang kritikal, kekadang kena paksa makan..hahah. sabar je la. Tapi bila jumpa dengan mealshake, selera makin menjadi lak.. Anak pun makin sihat. ibu2 tentu sukakan


Ibu mana yang tidak risau sekiranya anak yang dikasihi sangat sukar untuk makan dan sangat memilih. Walaupun anda telah cuba mempelbagaikan jenis makanan serta cara hiasan makanan yang mungkin boleh menarik minat meraka untuk makan, namun semuanya tidak berhasil. Jika ini berlarutan, masalah ini akan menjadi lebih kronik kerana anak anda akan kekurangan nutrisi dan seterusnya akan menyebabkan anak anda semakin kurang selera untuk makan.


Sekiranya pengambilan makanan seharian anak anda sangat terhad dan hanya tertumpu kepada satu jenis makanan sahaja, anak anda kurang mendapat vitamin-vitamin dan mineral seperti Vitamin B (termasuk asid folik,tiamin), Fosforus, Zat Besi dan Zinc. Kekurangan vitamin dan mineral ini menjadikan anak anda makin hilang selera untuk makan.

Jadi, pengambilan Meal Shakes, insya-Allah membantu untuk mengatasi masalah hilang selera makan akibat kekurangan nutrisi tadi. Mealshakes mengandungi vitamin dan mineral serta protein yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak.

Lebih-lebih lagilah anak2 yang nak makan sejenis makanan saja, yang memilih dan yang enggan makan ni.

TAPI….harus diingat…MEALSHAKE bukan pengganti kepada makanan seimbang. Mealshakes membantu tubuh anak anda untuk mendapat sumber vitamin dan mineral yang mencukupi seterusnya membantu tubuh anak anda untuk menjalankan system nya dengan lebih baik dan sekaligus membantu untuk meningkatkan selera nya untuk makan makanan yang lebih berkhasiat.

Adakah anak anda perlukan Meal Shakes? Kenapa tidak? 

Daripada beri mereka minuman yang tinggi kandungan gula, empty calorie dan sebagainya, lebih baik beri yang terbukti bagus untuk kesihatan (Ujian Klinikal yang dibuat ke atasnya).

Namun awas!! Dapatkan nasihat yang betul dalam pengambilan Meal Shakes. Dan juga jangan beri pada baby (bawah setahun) dan bukan diminum macam minum susu ya!

Dapatkan M.E.A.L.S.H.A.K.E.S dengan harga P.R.O.M.O.S.I bulan ini...Memang sangat berbaloi-baloi untuk anda.


kredit - https://www.facebook.com/MamaChrysalisDotCom


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)
Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   


1 ulasan:

  1. TITIAN TITU STREET | TITIAN TITU STREET | TITIAN TITU STREET
    TITIAN TITU STREET. titanium paint color 1.15, 2.00. T-2021. T-21. LANGLE IN PARIS | titanium watch TITIAN cost of titanium TITU STREET. 2.00, 3.00. T-2021. LANGLE IN PARIS | TITIAN TITU STREET. 2.00, 3.00. T-2021. titanium belly ring LANGLE IN PARIS | TITIAN TITU STREET. 2.00, 3.00. T-2021. LANGLE IN PARIS does titanium have nickel in it | TITIAN TITU STREET.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...