Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 1 September 2012

Kulit lebih cantik & lembab , rambut dan kuku lebih kuat, badan lebih ramping! yang penting lebih sihat.




Salam bahagia,

Semua orang suka akan kecantikan, tidak kira anda wanita, lelaki, kanak-kanak, tua, muda mahupun sesiapa sahaja. Bukanlah mencantikkan diri itu untuk menunjuk kepada orang ramai, bagi saya seorang isteri, saya suka tampil cantik didepan suami. Cantik dan sihat adalah satu anugerah yang wajib disyukuri. Untuk sihat, kita perlu berusaha ke arah itu, antaranya makanan yang sihat, cara hidup yang sihat, kurangkan stress, emosi yang stabil dan sentiasa berfikiran positif.



cantik dari hujung rambut ke hujung kaki (gambar hiasan) 
kredit pic -  http://www.elaila.net 

Ok, entry saya hari ni nak berkongsi 2 supplemen asas untuk Kulit, kuku, rambut, tubuh sihat dan cantik!.Taraaaaaaa...



ESP & GLA

Kelebihan GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.. Keistimewaan GLA Complex Shaklee ia mengandungikombinasi minyak borage. Ia kaya dgn asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Ia membantu menghasilkan kulit lebih sekata, lebih lembab dan mengurangkan jeragat sekaligus membuat kulit wajah lebih ‘glowing’. Disamping melegakan masalah senggugut, membantu mengawal kitaran haid yang teratur, ia juga membantu membuat tubuh anda lebih langsing.Untuk wanita-wanita yang pentingkan kesihatan, GLA Complex antara supplement yang mesti masuk dalam list anda. Rakan-rakan yang selama ini ambil EPO, boleh juga bertukar ke GLA Complex. Kenapa.... pendapat saya, GLA Complex lebih baik dari EPO (statement kontroversi?). Anda boleh baca Perbezaan EPO & Borage Oil (GLA). GLA mampu menangani masalah berkaitan kulitdan bukan sekadar masaalah eczema. ia juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerik, berkuping, bersisik.

Secara ringkasnya ESP adalah protein, yang mana protein adalah asas kepada sel. Protein bertindak membina sel yang sihat/'repair' sel-sel badan yang rosak. Jika sel mendapat makanan yang cukup,kulit akan terhasil cantik dan sihat. Dan paling penting, Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP  menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. Ia member tenaga berpanjagan menjadikan badan kurang letih dan sihat. Isoflavon perangsang KOLEGEN yang mana menanjalkan kulit, memperlahankan kedutan, serta menganjalkan payudara.  ESP  juga member rasa kenyang lebih lama yang mana membantu mengurangkan berat badan. Ianya juga mengawal paras kolestrol, menyokong kesihatan jantung serta prostat.


Siapa yang boleh mendapat manfaat Set ini ?
  • Mereka yang inginkan kulit cantik, sihat, moist, lebih anjal (kurangkan bintik hitam, jeragat, tona lebih sekata.
  • Mereka yang mengalami PMS, haid tidak teratur, mood swing, untuk kesuburan.
  • Mereka yang selalu letih dan tak bermaya.
  • Mereka yang mengalami masalah kulit, eczema, psoriasis, kulit bersisik, berkeruping, menebal.
  • Mereka yang ingin badan yang lebih ramping :)
  • Sangat sesuai untuk Pengantin Baru :).
  • dan sesiapa sahaja... :)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...