Terima Kasih Ye.. SMS 0199517292..Diskaun Menarik Menanti Anda

^^ JOIN & DAPATKAN DISKAUN UTK SETIAP PEMBELIAN^^

JOM SINGGAH on Facebook



DOA

" YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
AKU MOHON KEPADAMU, AMPUNKANLAH DOSA2 IBU YANG MENYUSUKAN ANAKNYA... LAPANGKANLAH REZEKI MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELAPANGKAN REZEKI AKU SEPERTI AKU MENYUSUKAN KEDUA2 ANAKKU. LANCARKAN REZEKI SUSU ANAK MEREKA SEBAGAIMANA ENGKAU MELANCARKAN REZEKI SUSU BUAT ANAK2KU.
SESUNGGUHNYA ENGKAU SANGAT KAYA DENGAN KASIHMU, PERKENANKANLAH DOAKU INI DAN SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN KEDUA IBU BAPAKU KE DALAM SYURGAMU... AMIN..."

Sabtu, 1 September 2012

Pengalaman penyusuan Azie, syukur ditemukan dengan Shaklee.



Salam sejatera.

Tersenyum saya sampai ke telinga. Gembira! Alhamdulillah.
Memang, antara perkara yang membahagikan saya bila saya dapat membuat orang lain merasa gembira. Feedback yang diterima dari ibu-ibu menyusu yang merasa lebih sihat, cergas dan lebih yakin untuk meneruskan penyusuan selepas mengamalkan Shaklee. Salah seorang dari mereka yang saya nak share pada entry kali ni. Saya kongsikan pengalaman Azie dari JB, saya ambil dari blog beliau. Asalnya cuma sebagai pengguna, jatuh hati, yakin dan terus menjadi wakil Shaklee di Johor Bahru. Pada mulanya Azie hanya mencuba set asas kemudian mencuba tambahan oste & ESP, set terbaik untuk ibu-ibu menyusu.

Jom layan....

********

Post kali ni Azie nk share experience masa memula kenal produk Shaklee.. Maklum la, masa dapat anak pertama dulu, kurang mahir sikit dunia internet ni.. Jadi kurang la didedahkan dengan khasiat baby dengan susu ibu, apatah lagi masa tu usia tengah remaja la kononnya..


Lepas bersalin anak kedua ni, hati berkobar2 la nk BF sbb da tau khasiat susu ibu yang Allah bagi ini mmg terlalu bernilai untuk dibazirkan. Tapi hajat terbantut sebab susu memang kurang, dan akhirnya baby mcm meradang.. Last2 bagi jugek la susu formula bagi mengelak baby terus meradang.

ala, tomeinyaaa...

Masa tu mcm2 la produk guna, makan pil itu, telan pil ni tapi susu keluar sikit jer.. Baby pon tak puas, so kena bagi susu formula jugerk.. Pertemuan dengan cousin, Arbee Ali (bagi kredit sikit.. he he) memberikan sedikit harapan apabila cik Ebie ni merokemenkan produk Shaklee sbb cik Ebie ni pon mengalami masalah yg sama masa memula dia BF dulu.

Bermula dengan trial pack 'set B' yang ada Alfafa, Vitamin C, B-Complex dan Vita-Lea yang Azie yang test dalam masa sebulan. Alhamdulillah, sangat la gembira sebab tak sampai seminggu Azie rasa susu semakin bertambah dari 2.5 oz kepada 5.0 oz. Baby minum rasa puas sangat sebab susu semakin pekat.. Syukur sangat2..

Bila dah try & rasa berbaloi Azie pun tambah lagi dengan ESP (Energizing Soy Protein)Ostematrik & Lecithin. ESP membuatkan Azie sentiasa rasa kenyang maklumlah kalau dah pas pam tu perut mesti rasa lapar..

Sebelum tidor Azie akan ambik Ostematrik sebab ianya baik untuk tulang & penuh dengan kalsium. Kalsium ni amat perlu dalam membina tulang baby.. Lecithin pula Azie makan sebab khasiatnya bukan saja untuk menguruskan badan tetapi sangat baik untuk otak juga.


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk: 
Email - pokoksena85@yahoo.com 
SMS - 0199517292 
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85 
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09 
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...